logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Wydatki reklamowe w wybranych branżach w Q1 2019  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w Q1 2019 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. W tym okresie w zestawieniu na pierwszym miejscu pojawiła się branża farmaceutyczna, która jako jedyna wydała na reklamę w mediach tradycyjnych ponad 1,2 mld zł jedynie w 3 miesiące.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe redaktorki naczelne w serwisach lifestyle’owych Gazeta.pl
Zuzanna Ałdycka pracuje w Agorze od 2012 r., a od 2018 związana jest z serwisem eDziecko.pl. W nowej roli chce zmieniać oblicze parentingu w polskim internecie, dostarczając rodzicom zarówno wiedzy, jak i rozrywki. Kierując redakcją eDziecko.pl, będzie wdrażała efektywny model pracy nad contentem, gwarantujący wzrost zasięgu oraz budowanie skutecznej...
Rozegrane w miniony weekend konkursy lotów narciarskich w Bad Mitterndorf przyciągnęły do TVN i Eurosportu 1 ponad 7,5 mln widzów. Oba kanały w trakcie transmisji były najchętniej oglądanymi antenami w Polsce – TVN na całym rynku, a Eurosport 1 wśród stacji płatnych.
Nowy europejski serwis streamingowy od 14 lutego będzie dostępny w Polsce, a także Albanii, Czechach, Kosowie, Macedonii Północnej, Rumunii, Słowacji i na Węgrzech.
Od początku swojego istnienia polski SentiOne zainwestował w rozwój sztucznej inteligencji ponad 42 mln zł. Obecnie firma monitoruje ponad 69,5 tys. źródeł w Internecie i przetwarza ponad 150 mln wzmianek dziennie, co przekłada się na wyższą skuteczność ich modeli AI. W ciągu ostatniego roku stworzyła silnik rozumienia języka naturalnego dla języka arabskiego i...
Zakończony w niedzielę turniej Australian Open oglądało na antenach Eurosportu aż 3,6 miliona widzów! Zmagania najlepszych tenisistek i tenisistów świata śledziło średnio 121 tys. widzów w Eurosporcie 1 i 33 tys. osób w Eurosporcie 2, co jest najlepszym wynikiem w historii relacji z turnieju w Melbourne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764