Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w Q1 2019 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. W tym okresie w zestawieniu na pierwszym miejscu pojawiła się branża farmaceutyczna, która jako jedyna wydała na reklamę w mediach tradycyjnych ponad 1,2 mld zł jedynie w 3 miesiące.
CANAL+ pozyskał prawa do Klubowych Mistrzostw Świata – FIFA Club World Cup Maroko 2022. Turniej z udziałem siedmiu drużyn, w tym Realu Madryt i Flamengo, odbędzie się w dniach 1-11 lutego. Wszystkie spotkania będą transmitowane w kanałach sportowych CANAL+ oraz CANAL+ online.
Wprowadzenie do dystrybucji naziemnej programów TVP Alfa i Belsat TV zapewni widzom z całej Polski możliwość ich swobodnego odbioru, w szczególności tym, dla których naziemna telewizja cyfrowa jest głównym źródłem odbioru sygnału telewizyjnego. Oba kanały od 24 stycznia są nadawane w nowym standardzie DVB-T2/HEVC, w wysokiej rozdzielczości...
To już 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tegoroczna zbiórka organizowana jest pod hasłem „Chcemy wygrać z sepsą!”. TVN Warner Bros. Discovery po raz siódmy jest głównym partnerem telewizyjnym tej wyjątkowej akcji. Relacje z wydarzenia będzie można oglądać od rana 29 stycznia na antenie TVN, TTV, TVN24 oraz w Playerze.