Przewoźnik rozpoczął budowę pawilonu inspirowanego hasłem mobilności. Dla zwiedzających zaplanowano szereg atrakcji związanych z przyszłością lotnictwa. Każdego dnia, podczas półrocznego festiwalu, zaplanowanych jest 60 pokazów na żywo. Podczas 173 dni światowej wystawy każdy znajdzie coś dla siebie. Wystawa zgromadzi przedstawicieli z całego świata – 192 kraje potwierdziły swój udział. Wystawa Expo zbiega się z 50. rocznicą powstania Zjednoczonych Emiratów Arabskich – turyści mogą spodziewać się hucznych imprez na początku grudnia oraz na Sylwestra 2020/2021.
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.