Polska niezależna grupa marketingowo-technologiczna Group One jako pierwsza firma z sektora mediowego w Polsce przeszła przez naukową weryfikację celów dekarbonizacji i otrzymała od międzynarodowej inicjatywy Science Based Targets initiative (SBTi) akceptację średniookresowych celów klimatycznych. Tylko 34 przedsiębiorstwa w Polsce jak dotąd dołączyły do grupy certyfikowanych...
Eduscho, marka kawowa z portfolio Tchibo, która w marcu br. zadebiutowała na polskim rynku, zaprezentowała nową, jesienną odsłonę komunikacji marketingowej. Tym razem skupia się na smaku i buduje skojarzenia z chwilami radości i wytchnienia, których każdy z nas poszukuje. Wielokanałowe działania mają inspirować konsumentów do codziennego SMAKowania...
Od połowy października ruszyła kampania „Wysokie wymagania” krakowskiego dewelopera Ekopark. Kampania podejmuje temat wyboru mieszkania z szerokiej oferty marki. Strategia komunikacji została oparta o pokazanie dopasowania mieszkania do konkretnych wymogów dane klienta. Jak piszą twórcy kampanii, agencja Kierunek Kreatywny: “Bo nie jest ważne, ile...
Agencja mediowa Mediaplus (Group One) rozpoczyna współpracę z marką Bosch, czołowym producentem sprzętu AGD, w zakresie strategii, planowania i zakupu wszystkich mediów. To wynik wygranego międzynarodowego przetargu przez grupę Mediaplus International na obsługę budżetu na 38 światowych rynkach.
„Zakładamy się…” – tak Durex we współpracy z SEXEDPL zachęca do skupienia uwagi na bliskości i bezpieczeństwie podczas sytuacji intymnych. Bezpieczeństwo może zapewnić Durex Invisible – najcieńsze prezerwatywy w portfolio marki, gdyż jedynie prezerwatywa chroni zarówno przed nieplanowaną ciążą, jak i przed chorobami przenoszonymi...