logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fespa 2019: Premiera drukarki Mimaki UV JFX200-2513 EX  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, zapowiedziała europejską premierę nowej, wielkoformatowej, płaskiej drukarki atramentowej UV JFX200-2513 EX, która odbędzie się na targach FESPA Global Print Expo 2019 (Monachium, Niemcy – 14-17 maja 2019 roku). Model JFX200-2513 EX, wyposażony w nowy tryb drukowania i dodatkową głowicę drukującą, wyróżnia się znacznym wzrostem wydajności w porównaniu do poprzednich modeli JFX – jest o 280% szybszy w nowym trybie roboczym, kiedy drukuje w czterech kolorach plus biały oraz o 100% szybszy we wszystkich pozostałych trybach drukowania. Ta podstawowa drukarka oferuje także funkcję 2,5D Texture Maker firmy Mimaki, umożliwiając gładki druk wypukły za dotknięciem jednego przycisku. Po raz pierwszy umożliwi to dostawcom usług druku oferowanie wielkoformatowego druku cyfrowego z zachęcającymi do dotknięcia, wymiarowymi efektami teksturowania bez długotrwałego przygotowywania pliku.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764