logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Philip Morris złapany na reklamowaniu e-papierosów Iqos wśród młodzieży  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Oświadczenie Matthew L. Myersa, prezesa organizacji Campaign for Tobacco-Free Kids.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Trochę odjazd... 21-lat to nie jest dziecko, przegięcie z tą poprawnością w reklamowaniu. Tym bardziej że chodzi o produkty mające zastąpić papierosy więc im więcej zachęcania tym lepiej.
Oby wszyscy palący przeszli na iqosy czy e-papierosy jeżeli nie potrafią zupełnie rzucić palenia

avatar użytkownika
,

Albo nie przeczytałeś tekstu albo celowo manipulujesz nim żeby umniejszyć skalę nadużycia ze strony producenta, który zobowiązał się że nie będzie reklamował produktu wśród młodzieży (a nie dzieci) i wśród osób niepalących. Posłużenie się influencerami i mediami społecznościowymi wyklucza możliwość dochowania tych standardów.

Co do rzekomej mniejszej szkodliwości papierosów podgrzewanych, to na dziś nie ma twardych dowodów potwierdzających tę tezę z prostego powodu - badania nad tym tematem trwają ok. 10 lat, tymczasem okres inicjacji niektórych nowotworów związanych z paleniem może wynosić 20-30 lat.
  

avatar użytkownika
,

Po sobie wiem jak to działa, po przestawieniu z papierosów po tygodniu zero porannego kaszlu, w e-papierosach i iqosach nie ma substancji smolistych bo nie ma spalania. To substancje smoliste są najbardziej szkodliwe. Cieszy że wiecie wszystko lepiej a jak ktoś ma inną opinię to znaczy że manipuluje...
Dobrze że np. w Anglii rząd nie podejmuje decyzji na podstawie Waszych opinii i tam alternatywy dla papierosów są wspierane przez państwo bo wszystko lepsze od normalnych papierosów.
Widzę że lepiej od konkretu, żeby było mniej szkodliwie lepiej pogadać sobie o reklamie.
Co takiego w niej martwi? Że jak ktoś zobaczy to przejdzie z papierosów na zamienniki?
  

avatar użytkownika
,

ps. Pisałem o dzieciach z uwagi na nazwę 'Campaign for Tobacco-Free Kids' i pojawiające się odniesienia do młodzieży. 21-lat to jednak powyżej nieco  

avatar użytkownika
,

Znowu dyskutujesz z tezami, których nikt nie postawił. Uwaga o manipulowaniu dotyczyła Twoje stwierdzenia, że osoba w wieku 21 lat to nie dziecko, podczas gdy firma zobowiązała się nie reklamować produktów wśród młodzieży - o dzieciach nie było mowy. Podobnie nikt nie zarzucał Ci manipulacji z powodu Twoich opinii o szkodliwości papierosów podgrzewanych.

I podobnie z kwestią "przejścia z papierosów na zamiennik" - ani w naszym komentarzu ani w zacytowanym oświadczeniu nikt wbrew temu co sugerujesz nie twierdził, że jest w tym coś złego. Chodzi o sytuację gdy takie papierosy reklamowane są wśród osób niepalących, a reklama powoduje że zaczynają one palić. Niezależnie od tego co kto sądzi na temat szkodliwości iqosów, jest poza dyskusją że zdrowiej jest po prostu nie palić. Producent pokazał że to rozumie, zobowiązał się że nie będzie do tego zachęcał niepalących - i przyrzeczenie złamał. Wątpliwe aby ktoś zechciał wspierać takie zachowanie nawet w Anglii...
  

avatar użytkownika
,

P.S. określenie "kid" nie jest jednoznaczne ze znaczeniem "dziecko" - określa się tym mianem także osoby młode.  

avatar użytkownika
,

Kończąc temat bo do niczego to nie prowadzi
- nie uważam że 21-latek to młodzież
- nie znam nikogo kto zaczynał palenie od iqosa ale znam wiele osób które rzuciły papierosy i nie wróciły do nich dzięki iqosowi. W tym i ja. Wcześniejsze próby z plastrami, gumami, tabletkami kończyły się powrotem do papierosów i kilkoma dodatkowymi kg na wadze
  

avatar użytkownika
,

Nieważne co uważasz i kogo znasz - ważne czy firma obiecywała że nie będzie reklamować produktu wśród młodzieży i niepalących - i czy się z tego wywiązała, czy też usiłowała wciągnąć w nałóg młodzież i ludzi niepalących. O tym jest ten tekst.

Ty zamiast z nim dyskutować, postawiłeś jakieś własne tezy po to by je obalić i zrobić wrażenie, że przedyskutowałeś to oświadczenie. Tymczasem nawet wiek 21 lat jako rzekomy wiek odbiorców reklamy jest kłamstwem - w tekście mowa jest o tym że zaangażowano 21-letniego influencera, a nie że reklamę pokazywano ludziom w tym wieku.
  

avatar użytkownika
,

Jasne :) Proponujecie absurdy więc czekam aż Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych zaatakuje Was bo autor powyższego tekstu w innym miejscu promuje picie wśród młodzieży, nie zauważyłem blokady dostępu dla nastolatków, każdy może to zobaczyć a nieładnie zachęcać dzieci do picia :)

Carlsberg zmienił się dla fanów Liverpool FC
https://www.signs.pl/carlsberg-zmienil-sie-dla-fanow-liverpool-fc,382502,artykul.html

bez odbioru :)
  

avatar użytkownika
,

Proponujemy prawdę i punktowanie kłamstw, które jak widać lgną w dziwny sposób do tej sprawy jak pszczoły do miodu.  

Najnowsze w tym dziale

Obserwacja zachowań 450 tys. konsumentów w ponad 710 obiektach wykazała, że w I kwartale br. ruch w galeriach spadł o blisko 5% rdr. Natomiast odwiedzających było o niecały 1% mniej niż rok wcześniej. Częstotliwość wizyt zmniejszyła się rok do roku o ponad 4%, za to zwiększył się czas spędzany w tego typu placówkach. Ostatnio był średnio dłuższy o ponad 2...
Leasing uwolniony z papieru po 24 latach?
Czy umowę leasingu, podobnie jak umowę kredytu lub pożyczki, będzie można wreszcie zawrzeć elektronicznie? Jest projekt ustawy, który usuwa archaiczny nakaz zachowania formy pisemnej, obowiązujący od 2000 roku . Oszczędności z wyeliminowania papierowych umów leasingu mogą wynieść ok. 15 mln zł rocznie – szacuje Carsmile.
Co Polacy kupują przez internet? Trendy w e-commerce
Klienci, którzy przyzwyczaili się do kupowania w sieci, są w niej coraz aktywniejsi. W konsekwencji z roku na rok w wielu kategoriach poziom wydatków rośnie, a co za tym idzie, zwiększa się także wartość polskiego rynku e-commerce.
Zetki o Zetkach. Jakie jest pokolenie Zet w Polsce?
Roszczeniowi małolaci, którym nie chce się pracować, przyklejeni do smartfona i liczący się jedynie z opinią influencerów? O generacji Zet krąży wiele mitów. Co jest jednak najważniejsze dla osób urodzonych w latach 1997-2012? Jacy powinni być ich zdaniem pracodawcy? Na co najczęściej wydają pieniądze? Czy gromadzą...
Odczyt Barometru EFL na II kwartał br. wyniósł 52,6 pkt. i jest o 0,1 pkt. wyższy w ujęciu kwartalnym i o 4,9 pkt. wyższy w ujęciu rocznym. Obecnie odnotowana wartość to najwyższy wynik od II kwartału 2021 roku (52,8 pkt.), a w ostatnich pomiarach zauważalny jest systematyczny wzrost wartości wskaźnika Barometru. Eksperci EFL zwracają także uwagę na rosnący już od roku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764