Podczas targów Fespa 2019, jakie odbywały się w dniach 14-17 maja br. w Monachium, firma Sun Chemical zaprezentowała szeroką ofertę produktów dedykowanych różnorodnym zastosowaniom rynkowym. Znalazły się wśród nich m.in. nowe farby sublimacyjne i pigmentowe do zadrukowywania tekstyliów (których udział w cyfrowym portfolio firmy systematycznie rośnie), nowa farba UML (wolna od GBL) skierowana na rynek solwentowego druku wielkoformatowego oraz firmowana przez SunJet (oddział Sun Chemical, specjalizujący się w rozwiązaniach inkjetowych UV) seria produktów do uzyskiwania efektów specjalnych. Na targach promowane były również lakiery do uszlachetniania opakowań zadrukowanych w technologii cyfrowej oraz rozwiązania do zastosowań sitodrukowych i przemysłowych.
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...