Raport Roczny Grupy ERGO Hestia 2017 pt. „Poznanie. Trajectory of bodies” otrzymał złoto w kategorii Design (Brand Identity) w największym i najbardziej prestiżowym konkursie kreatywności w Polsce – KTR. Zwycięska publikacja to efekt współpracy artystki Agnieszki Mastalerz, laureatki Nagrody Specjalnej Prezesa Grupy ERGO Hestia – Piotra M. Śliwickiego, w 16. edycji konkursu Artystyczna Podróż Hestii (APH) oraz graficzki Aleksandry Matyas. Młode zwyciężczynie odebrały złoty miecz KTR podczas uroczystej gali finałowej, która odbyła się 7 czerwca br. w Teatrze Polskim w Warszawie.
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.