logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LG: Rozwiązania digital signage na targach Infocomm  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Podczas odbywających się w tym tygodniu targów InfoComm 2019 w Orlando na Florydzie (największych targów audiowizualnych w Ameryce Północnej), firma LG prezentuje najnowsze rozwiązania dla klientów biznesowych - szeroki wachlarz wyświetlaczy komercyjnych, od panelu Micro LED i przezroczystego panelu OLED po panel Open Frame OLED i pełną linię produktów LED.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tędy po Trendy - kampania modowa Wola Parku
Centrum handlowe Wola Park, cenione miejsce spotkań lokalnych społeczności, podkreśla zakupową ofertę z nową kampanią wyróżniającą je jako źródło modowych trendów. Centrum wychodzi naprzeciw potrzebom i zainteresowaniom klientów z kampanią „Tędy po Trendy”, inspirując odwiedzających do odświeżenia letniej szafy. Kampania została...
MHC Mobility powierza Euvic Digital przygotowanie kampanii
Agencja Euvic Digital (Euvic Performance) na zlecenie firmy MHC Mobility (Mitsubishi HC Capital Group), specjalizującej się wynajmie i finansowaniu pojazdów, przygotowała kampanię marketingową, związaną z długoterminowym wynajmem samochodów. Jej celem jest dotarcie do nowego segmentu klientów firmy: małych i średnich przedsiębiorstw (SME) oraz jednoosobowych...
DoubleVerify i Internet Watch Foundation rozpoczynają współpracę
DoubleVerify nawiązuje współpracę z Internet Watch Foundation (IWF) w celu zwiększenia bezpieczeństwa ekosystemu reklamowego i wzmocnienia inicjatyw przeciwko materiałom online związanym z wykorzystywaniem seksualnym dzieci. Partnerstwo umożliwi DoubleVerify dostęp do wiodących na świecie narzędzi i zbiorów danych IWF, wzmacniając ochronę i pomagając uniknąć emisji reklam...
Nowe logo, nowa strategia: rebranding PWN
Wydawnictwo Naukowe PWN przechodzi największą od lat metamorfozę wizerunkową. Nowe logo, odświeżona identyfikacja wizualna i cyfrowa transformacja to pierwsze efekty rebrandingu, który ma na nowo zdefiniować pozycję PWN w cyfrowej rzeczywistości. Za nową kreację odpowiada White Cat Studio, znane z pracy dla największych polskich marek.
Reklamy z wizerunkami polityków - broń w rękach cyberprzestępców
Gorączka kampanii prezydenckiej trwa w najlepsze i rozgrzewa emocje wielu wyborców do czerwoności. Niestety, cyberprzestępcy doskonale o tym wiedzą i bez skrupułów to wykorzystują. Nie tylko publikują w Internecie fake newsy i sieją dezinformację, ale także często ich celem są pieniądze Polaków. W ubiegłym roku aż 26 proc. oszustw inwestycyjnych dotyczyło fałszywych reklam...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764