logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wizytówka: Crunch Films gryzie rynek video  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Z raportu Online Video Forecasts 2018[1] opublikowanego przez agencję mediową Zenith wynika, że do 2020 roku przeciętny konsument na świecie będzie oglądał wideo online przez 84 min dziennie. Z tego powodu rynek produkcji wideo na potrzeby mediów społecznościowych rozwija się obecnie w dynamicznym tempie. Do 2021 roku aż 82% całego internetowego ruchu w globalnej sieci generował będzie właśnie ten typ treści.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piłka w grze - krajowe rozgrywki nabierają rozpędu
W sierpniu rozegrano pięć kolejek meczowych w ramach PKO BP Ekstraklasy, a na jej zapleczu – w Betclic 1. Lidze – aż sześć. Najlepsze polskie kluby mierzyły się również na arenie międzynarodowej, co także zaowocowało wzrostem medialnym wielu drużyn. Poza granicami kraju nasi piłkarze starali się pokazać z jak najlepszej strony, aby otrzymać powołanie do kadry na...
Grupa IMM rozszerza ofertę o kolejne media RTV, wychodząc naprzeciw rosnącym potrzebom klientów. Dzięki najnowszej aktualizacji użytkownicy mogą monitorować jeszcze większy zakres źródeł, co pozwoli im na bardziej kompleksową analizę i precyzyjne śledzenie informacji istotnych dla ich działalności.
Ingrid Hintz-Nowosad naczelną Telemagazynu
Ingrid Hintz-Nowosad, doświadczona dziennikarka i redaktorka z ponad 30-letnim stażem, od dziś, 9 września, obejmuje stanowisko redaktor naczelnej „Telemagazynu”.
Z gwiazdą przez świat – nowy program TVP Polonia
W niedzielę, 15 września o godz. 21:15 premierę w TVP Polonia będzie miał nowy program na żywo „Z gwiazdą przez świat”, w którym znani artyści opowiedzą o najciekawszych momentach swojej kariery, trasach koncertowych i spotkaniach z polonijną widownią. Gościem Agaty Solarskiej w pierwszym odcinku będzie Halina Mlynkova. 
Treści na TVP VOD nawet 7 dni po emisji
Telewizja Polska udostępniła nowe funkcjonalności w swoim serwisie streamingowym TVP VOD. Zalogowani użytkownicy usługi mogą korzystać m.in. z funkcji catch up umożliwiającej oglądanie treści nawet 7 dni po ich emisji linearnej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764