Z raportu Online Video Forecasts 2018[1] opublikowanego przez agencję mediową Zenith wynika, że do 2020 roku przeciętny konsument na świecie będzie oglądał wideo online przez 84 min dziennie. Z tego powodu rynek produkcji wideo na potrzeby mediów społecznościowych rozwija się obecnie w dynamicznym tempie. Do 2021 roku aż 82% całego internetowego ruchu w globalnej sieci generował będzie właśnie ten typ treści.
Katarzyna Kasia przekazała prowadzenie wtorkowej audycji „Nowy Świt” Mateuszowi Andruszkiewiczowi i Klaudiuszowi Slezakowi. Czwartkowy poranny duet w składzie Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski pozostaje na antenie Radia Nowy Świat.
Nowa kampania promocyjna radia Eska ROCK prowadzona jest pod hasłem „I stał się nowy rock” i związana jest z rozszerzeniem zasięgu nadawania przez rozgłośnię na dziewięć miast.
Liczba słuchaczy Radia ESKA2 zwiększyła się w ciągu minionego roku aż o 29%, natomiast udział stacji zwiększył się aż o 77%. To najwyższe dynamiki w całym rankingu ogólnopolskim wszystkich stacji radiowych, a dla Radia ESKA2 – kolejny miesiąc wzrostów.
Grupa DGP Infor w sierpniu znacząco zwiększyła wyniki oglądalność swoich serwisów, odnotowując rekordowy poziom 80,75 mln odsłon. Jest to aż o 18% więcej niż rok temu. Z kolei liczba unikalnych użytkowników portali wchodzących w skład Grupy wyniosła 10,98 mln, co stanowi przyrost o 5%.
Parlament Europejski we współpracy z Fundacją Centrum im. prof. Bronisława Geremka oraz „Gazetą Wyborczą” zaprasza na 3. edycję „Szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarzy”. Rekrutacja trwa do 22 września br.