logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Jak sieć WWW dała początek Internetowi rzeczy  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja
Przemyslaw Mazurkiewicz, EMEA EAST Technical Services Director, Commvault

Sieć World Wide Web  ma już ponad 30 lat. Stworzony, przez sir Tima Bernersa-Lee, protokół WWW wywarł ogromny wpływ na cały obecny świat. Pierwotnie wizja Bernersa-Lee przyjmowała skromną formę schematu opartego na koncepcji zarządzania informacjami. Niespodziewanie doprowadziła jednak do eksplozji danych, torując drogę do dzisiejszego świata połączonego globalną siecią oraz umożliwiając ludziom na całym świecie bardziej otwartą i swobodną wymianę informacji.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Q4/2023 - najnowsze zmiany w algorytmach wyszukiwarki Google
Ostatni kwartał roku 2023 zaowocował wieloma aktualizacjami wyszukiwarki Google, w tym dwoma „core updates”, które w największym stopniu wpływają na działanie algorytmów odpowiadających za wybór treści prezentowanych w wyszukiwarce:
Kreacja prokreacji, czyli jak reklamować rozmnażanie
Kryzys demograficzny w Polsce pogłębia się z każdym rokiem. W 2022 r. liczba urodzeń spadła do poziomu 305 tysięcy (o 27 tysięcy mniej niż w roku poprzedzającym).[1] W okresie styczeń-wrzesień br. tempo spadku urodzeń po raz pierwszy jest dwucyfrowe (11%).[2]  Współczynnik dzietności w 2022 r. wyniósł 1,26 a więc znacznie poniżej zastępowalności pokoleń. Na tle Europy...
31 lat SMS-owania
3 grudnia 1992 r. rozpoczęła się historia SMS-owania. 31 lat temu programista z Vodafone wysłał pierwszą wiadomość tekstową o treści: Merry Christmas. Choć wówczas architekci telefonii komórkowej nie planowali stworzenia czatu dla wszystkich, a raczej system wspierający komunikację techniczną, dzisiaj jest niezbędnym kanałem komunikacji w życiu i biznesie.
Trendy bożonarodzeniowe w branży opakowaniowej
Okres świąteczny to czas, gdy opakowania stają się nie tylko nośnikiem informacji o towarach, lecz również oddzielnymi produktami a nawet do pewnego stopnia prezentami, które mają zbliżyć Klientów do atmosfery Bożego Narodzenia. Karton jako wszechstronny materiał zajmuje szczególne miejsce w projektowaniu opakowań, umożliwiając zastosowanie...
Politycy zapewnili polskiej branży reklamowej owocne jesienne zbiory. W przypadku reklamy outdoor przychody wzrosły o 25% w porównaniu z anabolicznym okresem minionego roku. To dla tego segmentu rynku dobry znak, choćby dlatego, że niebawem czekają nas dwie kampanie wyborcze. Jednak najważniejsze dla branży reklamy jest to, że nie musi ona “wisieć” na pasku polityków. Nadal tę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764