logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson Surecolor S Series – system prowadzenia materiałów AD-ATC  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Drukarki marki EPSON z serii SureColor S to precyzyjne i wydajne urządzenia, które doskonale sprawdzają się w produkcji wielkoformatowych wydruków reklamowych. EPSON, projektując serię SureColor S, za priorytetowe uznał zastosowane rozwiązań umożliwiających operatorowi minimalną potrzebę ingerencji w proces druku, przy zachowaniu optymalnej stabilności urządzenia. Jednym z takich rozwiązań jest system prowadzenia materiałów AD-ATC.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Ta maszyna jest taka *********, że aż zapomnieliście napisać czy to solwent czy zwyczajnie magia

avatar użytkownika
,

Dzień dobry!
Epson SureColor S to oczywiście ekosolwent!
Dziękujemy za zwrócenie uwagi :)
  

Najnowsze w tym dziale

Krajowa Grupa Spożywcza S.A., największy państwowy producent żywności w Polsce, rozpoczyna współpracę z agencją social&digital 360 - sayHi.agency. Partnerstwo koncentruje się na działaniach wspierających promocję marki „Polskie Przetwory” w social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino. Agencja odpowiada za przygotowanie kreacji reklamowych,...
Zondacrypto przedłuża współpracę z Rakowem Częstochowa
Po dwóch latach owocnej współpracy, zondacrypto oraz Raków Częstochowa ogłaszają przedłużenie umowy sponsorskiej o kolejne 3 lata. W ramach nowego porozumienia, zondacrypto nabywa prawa do nazwy stadionu. Raków rozegrał debiutancki mecz na zondacrypto Arena.
Piątnica promuje twarogi
OSM Piątnica rusza z intensywną kampanią promującą twarogi – jedną ze swoich najbardziej rozpoznawalnych i cenionych kategorii. Kampania obejmuje zarówno nowy twaróg w kostce, jak i uwielbiane przez konsumentów twarogi w klinku – tłusty, półtłusty i chudy. Działania promocyjne prowadzone będą od 12 maja do 15 czerwca w telewizji i w...
Dwa to więcej niż jeden: Twix z nową platformą komunikacyjną
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is more than one”) marki Twix ruszyła w Polsce. Nowa platforma komunikacyjna skupia się na celebrowaniu radości z posiadania wszystkiego – bo Twix oferuje coś dobrego, i to razy dwa, nawiązując do unikalnej formy dwóch batonów w jednym opakowaniu.
Wybieram Rodzinę... kampania społeczna Związku Dużych Rodzin Trzy Plus
Związek Dużych Rodzin Trzy Plus inauguruje ogólnopolską kampanię społeczną „Wybieram Rodzinę”, która potrwa od 15 maja do 30 czerwca. Głównym celem inicjatywy jest promowanie wartości rodzinnych, wspieranie młodych ludzi w budowaniu trwałych relacji oraz przeciwdziałanie spadkowi dzietności poprzez tworzenie przyjaznego, wspierającego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764