logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kuchenne rewolucje Gordona Ramsaya w Telewizji WP  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Jeden z najpopularniejszych programów kulinarnych w historii trafi do Telewizji WP. Premiera Kuchennych rewolucji Gordona Ramsay'a już 1 listopada o godz. 21:00. Bezwzględny szef kuchni rusza na pomoc restauratorom, którzy nie radzą sobie z prowadzeniem biznesu w Stanach Zjednoczonych. Program rozpocznie się od 7. sezonu, emisja w każdy piątek o godz. 21:00.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

A w przerwie reklamy nowo nabytego Autocentrum.

avatar użytkownika
,

Co w tym złego?  

,

Albo programów Orłosia...

Ups, Orłoś już nie pracuje w WP.
  

avatar użytkownika
,

A co z tym Autocentrum? Nie powinni pokazywać tych reklam? Dlaczego?  

,

Ależ jak najbardziej powinni.
Tych dziesięciu widzów zasługuje by je zobaczyć.
  

avatar użytkownika
,

To medium jest nie takie, czy reklamy?  

,

Rynek jest trudny...

buehhhheeee.
  

avatar użytkownika
,

Podsumujmy: reklamy nie takie, medium nie takie, odbiorcy nie tacy i rynek nie taki. Wszystko nie takie jak byś chciał - bezczelność po prostu.  

,

Masy się poznały na telewizji WP i nie chcą jej oglądać.  

avatar użytkownika
,

Oglądalność tej telewizji utrzymuje się chyba na poziomie zbliżonym do pozostałych stacji, które wystartowały na multipleksie 8. Ale co to ma wspólnego z reklamą Autocentrum? To medium nie nadaje się aby reklamować w nim ten serwis?  

,

Tia... to jest zatem oczywista wina multipleksu.

Dobrze jest się reklamować tyam, gdzie są widzowie, potencjalni klienci.
TV WP ma widzów jak na lekarstwo.
  

avatar użytkownika
,

WP ma podobną liczbę widzów jak pozostałe telewizje startujące w tym samym czasie i w tych samych warunkach. Nieważne ilu jest tych widzów - jeśli są, są także potencjalnymi odbiorcami reklamowanych produktów - ich liczba nie czyni z nich gorszych odbiorców, a z reklamy narzędzia mniej efektywnego. Nie jest tajemnicą, że w stacji cieszącej się dużym udziałem w rynku reklama jest droższa, a w stacji początkującej z niewielkim udziałem - tańsza. Stawki dobierane są tak aby efektywność działań reklamowych był podobna - i jest podobna w przeliczeniu na koszty.  

,

Czyli jednak to wina multipleksu.
W żadnym wypadku mizernej jakościowo i technicznie oferty programowej.
  

avatar użytkownika
,

A gdzie tu jakaś wina?  

,

Tak twierdzisz, pisząc, że wszyscy co na jakimś multipleksie są, słabo przędą.
Więc przyjmuję, że nie dlatego, że mają ujową ramówkę...
  

avatar użytkownika
,

Dystans jaki dzieli debiutantów od stacji będących od lat potentatem na rynku wynika przede wszystkim z tego, że jedni są debiutantami, a drudzy potentatami. Pojęcie winy nie ma tu zastosowania - to proste fakty i ich konsekwencje.  

,

No więc napisałem, że to musi być wina multipleksu.
Przecież TV WP to czarny koń - gdyby nie ten pieprzony multipleks miałby lidera we wszystkich kategoriach.
  

avatar użytkownika
,

Jeśli taka jest Twoja opinia... - masz do niej pełne prawo.  

,

Parafrazując klasyka - tylko ramówki (wyśmienitej) szkoda.

Ach te multipleksy, każdemu zaszkodzą.
  

avatar użytkownika
,

Komu na przykład?  

,

No każdemu, kto na nim jest.
I nie pomoże świetna ramówka.
Nawet tak świetna jak TWP.
  

avatar użytkownika
,

Multipleks zaszkodził jakoś WP?  

,

Skądś się wzięła ta skandalicznie niska oglądalność.
Przy tak wyśmienitej ramówce to musi być czyjaś wina...
  

avatar użytkownika
,

Nie ma tu żadnej winy, jest krótki staż na rynku - to nie kwalifikuje się do oceniania w kategoriach "winy".  

,

Podsumujmy - świetna ramówka, i gdyby nie krótki staż i multiplex, byłby murowany sukces.
  

avatar użytkownika
,

Teza o wpływie multipleksu to Twoja inicjatywa - jeśli zechcesz ją uzasadnić, można będzie nad tym uzasadnieniem podyskutować. Teza o murowanym sukcesie również - to Ty ją stawiasz.  

,

No właśnie.
Dlaczego telewizja WP nie jest sukcesem, skoro wszystko wskazuje, że być powinna?
Dlaczego?
  

avatar użytkownika
,

Według jakich kryteriów nie jest sukcesem?  

,

A jest sukcesem?
Z oglądalnością na poziomie kilku promili?
  

avatar użytkownika
,

Oglądalność na poziomie 0,5% (a nie kilku promili) daje jej najlepszy wynik wśród bezpośredniej konkurencji należącej do takich telewizyjnych gigantów jak Discovery czy Cyfrowy Polsat. To jest czy nie jest sukces?  

,

Nie wiedziałem, że konkurencję w kanałach tv, wybiera się na podstawie zamożności właściciela.
Zawsze mi się wydawało, że jest tort 100% i każdy kanał zabiega, by mieć jak największy udział.
  

avatar użytkownika
,

A ktoś tu sobie wybierał konkurentów? Masz problem z oceną czy wynik WP to sukces czy porażka, więc proponujemy porównać go z wynikiem potentatów, którzy mają olbrzymie doświadczenie jako wydawcy telewizyjni. Jeśli masz lepszy punkt odniesienia - śmiało, słuchamy.  

,

Punkt odniesienia jest jeden - udział w rynku.

Już ustaliliśmy, że szukamy winnego, bo ramówka świetna, ludzie świetni, a coś nie pykło.
  

avatar użytkownika
,

Co nie pykło?  

,

Ty publikujesz bzdety o tej stacji... nie napisali co im nie pykło?  

avatar użytkownika
,

No właśnie nie napisali - Ty to gdzieś wypatrzyłeś więc wypada zapytać gdzie?  

,

Ja wypatrzyłem, że nie pykło, w wynikach oglądalności i informacjach o kolejnych zwolnieniach.
Oba czynniki doskonale pokazują kondycję TV WP.
  

avatar użytkownika
,

Które wyniki oglądalności wskazują że nie pykło?  

,

Te pokazujące udział w rynku, chyba najdobitniej.  

avatar użytkownika
,

Gdybyś mógł wskazać stację która startowała w tym samym czasie i może pochwalić się lepszym wynikiem, można by to uznać za punkt odniesienia świadczący o niskiej ocenie Telewizji WP wśród odbiorców. Ale takiego konkurenta nie ma - na tle porównywalnej konkurencji wyniki tej stacji wyglądają dobrze, choć oczywiście te nowe stacje mają udziały wielokrotnie mniejsze niż tradycyjne, duże telewizje budujące swoją pozycję przez dziesiątki lat, w zupełnie innym otoczeniu konkurencyjnym. Porównywanie z ich udziałami to czysta demagogia.  

Najnowsze w tym dziale

Polscy konsumenci coraz chętniej korzystają z serwisów streamingowych, a szczególny wzrost popularności, jeśli chodzi o średnią liczbę subskrypcji do platform wideo, widać wśród oglądających w wieku 25-34 lata. W przeliczeniu na osobę Polacy posiadają abonament do średnio ponad dwóch serwisów umożliwiających streaming treści wideo –...
Nowa, urodzinowa sekcja w serwisie Dobreprogramy.pl
Serwis dobreprogramy.pl obchodzi w tym roku 20-lecie działalności. Redakcja  przygotowała specjalną sekcję, w której publikuje treści przenoszące użytkowników w przeszłość. Pokazuje też zmiany, jakie przez ostatnie dwie dekady zaszły na rynku technologii. Z okazji jubileuszu przygotowano też konkurs dla użytkowników.
W Polsat Box oraz w serwisie Polsat Box Go pojawiły się kolejne nowości – cztery nowe kanały w jakości 4K: Love Nature 4K, MyZen TV 4K, Museum TV 4K i Travelxp 4K. W Polsat Box stacje są dostępne dla użytkowników dekoderów 4K od najniższych pakietów (S/Wygodnego), w każdej z trzech technologii: satelitarnej, kablowej IPTV i internetowej OTT z...
Be Healthy Magazine – miesięcznik premium WP Abczdrowie
Redakcja WP abcZdrowie stworzyła nowy lifestylowy miesięcznik premium. Be Healthy Magazine skierowany jest do czytelników ceniących zdrowy styl życia. Pierwszy numer dotyczy picia wody, a każde kolejne wydanie poświęcone będzie i„Be healthy” znaczy tyle, co cieszyć się dobrym zdrowiem. W każdym numerze czytelnicy otrzymają porcję porad na inny temat z zakresu...
Radio Złote Przeboje rozwija swoją podcastową ofertę. Już jutro - w czwartek, 1 grudnia 2022 r. na zloteprzeboje.pl, platformach streamingowych oraz na oficjalnym kanale Radia Złote Przeboje na platformie YouTube pojawi się pierwszy odcinek nowej serii „Lekko, czyli czas na zmiany”, na którą złożą się rozmowy z ekspertami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764