Kupując kosmetyki, polscy konsumenci coraz częściej zwracają uwagę na to, czy opakowanie jest przyjazne dla środowiska. Jak pokazała najnowsza ankieta przeprowadzona na zlecenie Polskiego Związku Kosmetycznego przez TestMeToo[i] - 79% respondentów deklaruje, że robi to zawsze lub często. Ponadto ekologiczne aspekty kosmetyku stają się dla nich ważniejszą cechą niż cena. L'Oréal dąży do poprawy profilu środowiskowego lub społecznego 100% swoich opakowań do końca 2020 r. 58% nowych lub odnowionych produktów wprowadzonych na rynek w 2018 r. miało ulepszony profil środowiskowy dzięki opakowaniom przyjaznym dla środowiska. Na przyszły rok firma zapowiedziała wprowadzenie na rynek produktów do pielęgnacji skóry w innowacyjnym opakowaniu na bazie papieru.
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.