Od prawej Filip Karoński Prezes Zarządu Preston Sp. z o.o., Jacek Karoński Współwłaściciel Preston Sp. z o.o., Stanisław Karoński Wiceprezes Zarządu Preston Sp. z o.o., Wojciech Knopp R&D Head Preston Sp. o.o.
Preston Packaging z podpoznańskiej Dąbrowy specjalizuje się w obsłudze branży farmaceutycznej i kosmetycznej oraz producentów suplementów diety w zakresie opakowań jednostkowych z tektury litej, ulotkach informacyjnych oraz instrukcjach produktowych. Drukarnia stale poszerza portfolio swoich produktów oferowanych klientom, a częścią jej strategii jest poszukiwanie nowych nisz i rynków. Niebagatelną kwestią jest również stałe podnoszenie niezawodności produkcji, automatyzacji procesów oraz standardów jakości przy zachowaniu zrównoważonego rozwoju firmy.
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...