logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Nowe szaty i szyldy targowiska w Orłowie  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Autorskie murale zamiast banerów, nowy szyld główny i poradnik dobrych praktyk dla przedsiębiorców z targowiska, o którego opracowaniu informowaliśmy w listopadzie. Po kilku miesiącach pracy Stowarzyszenie Traffic Design odsłoniło efekty działań projektowych na targowisku w Orłowie.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU
REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Z tego co rozumiem, projekt został sfinansowany z jakiegoś funduszu? Jeżeli tak, to akcja taka ma znikomy wpływ na przestrzeń wizualną w naszym kraju, a już w coś takiego jak "smak artystyczny" handlarzy na bazarze, naprawdę nie jestem w stanie uwierzyć ;)

brak ikonki
,

Baneroza to delikatnie mòwiąc chaos i syf. Z drugiej strony nie rozumiem zachwytu nad rewitalizacją w stylu nędznej biedo-tandety PRL. Tak ciężko wymyślić coś nowego zamiast wzorować się na kiczu w stylu Gomułki i Gierka

avatar użytkownika
,

To ciekawa obserwacja, rzeczywiście wiele realizacji powstających w ramach tego projektu nawiązuje wprost do stylistyki z czasów PRL-u. Po części jest tak ponieważ stylistykę taką podsuwa sama architektura. Postulat zintegrowania reklamy z architekturą i uczynienia z oznakowań budynków elementów dopełniających i podkreślających zamysł architektoniczny, jest jak najbardziej słuszny i daje bardzo dobre rezultaty formalne - niezależnie od tego czy mówimy o stylistyce PRL-owskiej, przedwojennej czy XIX-wiecznej. Dobre zintegrowanie stylistyczne reklamy z architekturą wydaje się być jedną ze sprawdzonych recept na dobry efekt formalny i estetyczny.

Być może ten styl przewija się w pozostałych realizacjach "z rozpędu", albo ze względu na upodobania tej konkretnej grupy projektantów? Możliwe - ale może jest w tym coś więcej? Może ten "styl PRL" to jakaś naturalna droga otwierająca się przed projektantem gdy próbuje poskromić nieco inwazyjność reklamy? Ryzykowna teza, ale rzeczywiście zwraca uwagę niemal automatyczny zwrot w kierunku takiej stylistyki, znanej ze sklepów "Społem" i Domów Towarowych "Centrum"...
  

avatar użytkownika
,

Dla całości, chętnie obejrzał bym zdjęcia tego targowiska za rok lub nawet 2 lata.

avatar użytkownika
,

Masz obawy w stosunku do bezlitosnego zęba czasu, czy inwencji kreatywnej przedsiębiorców?  

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Atikus - nowa identyfikacja wizualna dewelopera
Atikus to marka dewelopera, w której DNA zaszyte są sztuka projektowania oraz realizacji. Założyciele marki to dwóch pasjonatów: architektury oraz budownictwa i swoje zamiłowania starają skutecznie realizować w zakresie kolejnych, zrealizowanych inwestycji. Ich motto: „Mieszkaj wygodnie” wskazuje na zaangażowanie i dbałość o każdy detal, bo wiedzą...
Tetrachromatyzm - fenomenalna wrażliwość na kolor
Tetrachromatyzm to rzadki fenomen związany z percepcją kolorów częściej występujący u kobiet. Takie osoby potrafią wyłapać setki milionów odcieni więcej niż przeciętna osoba.
Prawna ochrona marki osobistej. Prawo do firmy a znak towarowy
Gdyby istniał skuteczny sposób prawny na zatrzymanie raz zbudowanego zaufania to byłaby to z pewnością najchętniej realizowana usługa prawna. Niestety, w tym zakresie prawo nie jest idealne. Co nie oznacza, że nie oferuje ono żadnych sposobów ochrony marki osobistej. Dzisiaj przedstawię Ci dwa sposoby ochrony marki osobistej, które warto znać: prawo do firmy oraz znak...
Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju
Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele...
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764