logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akonda - Galeria Inspiracji na Remadays 2020  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Targi RemaDays 2020 były dla Akondy, która prezentowała tam swoje maszyny introligatorskie absolutnie wyjątkowe! Nie bez znaczenia jest fakt, że firma nie miała wcześniej tak dużego stoiska, które przez praktycznie cały czas było pełne gości. Akonda wyraźnie postawiła na inspirowanie swoich Klientów, nie tylko opowiadając im o dostępnych urządzeniach, ale pokazując również efekty prac wychodzących z maszyn. Zakres ich działania był wszechstronny i każdy szukający urządzeń automatyzujących pracę w drukarni naprawdę mógł znaleźć coś dla siebie.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ISE 2025: ePaper dla DOOH od Sharp/NEC
Sharp NEC Display Solutions Europe rozszerza portfolio swojej energooszczędnej technologii ePaper, oferując większe rozmiary i rozwiązania do zastosowań typu outdoor. Na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2025 w Barcelonie, odwiedzający stoisko E500 w hali 3 mogą zobaczyć i porównać szeroką gamę produktów ePaper z powierzchnią przypominającą...
Grono firm zrzeszonych w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations stale się powiększa. Do SAPR dołącza WeCom PR – agencja specjalizująca się w komunikacji korporacyjnej i public affairs najbardziej wymagających branż. Tym samym SAPR konsekwentnie rozwija platformę zrzeszającą ekspertów PR w Polsce.
Gaming Zones: MediaMarkt i Garden of Words podsumowują akcję
22 miasta, 37 stref gamingowych w sklepach MediaMarkt i 35 tys. zaangażowanych graczy. Od września do grudnia ubiegłego roku Polska stała się areną wyjątkowego wydarzenia dla miłośników gier i nowych technologii.
Insignia kolejny rok z Südzucker
Insignia przedłuża na kolejny rok współpracę z Südzucker Polska SA w obszarze działań komunikacyjnych dla marki Cukier Królewski. Jednocześnie zwiększa się również zakres obsługi. Agencja współpracuje z tym klientem już 5 lat, od początku 2020 r., po wygraniu przetargu.
(P)okaż serce: 3. edycja kampanii na rzecz nowotworów dziecięcych
Klinika Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie ruszyła z trzecią edycją kampanii (P)okaż serce. Jej celem jest zwiększenie świadomości społecznej dot. nowotworów dziecięcych, a w szczególności zwrócenie uwagi na ich niejednoznaczne objawy. W badaniu społecznym przeprowadzonym w ramach kampanii, aż 66%...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764