logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sokołów uruchomił dwie nowe strony internetowe  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Sokołów prezentuje dwie nowe witryny internetowe, dostosowane do potrzeb konkretnych grup odbiorców. Serwis www.sokolow.pl to dobrze znana klientom strona produktowa, która została opracowana zgodnie z oczekiwaniami konsumentów i trendami. Strona www.sokolowsa.pl to nowa witryna stworzona z myślą o pracownikach, partnerach biznesowych i przedstawicielach mediów. Obydwa serwisy wyróżnia nowoczesna szata graficzna, przejrzysty układ oraz intuicyjna nawigacja.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Apel w sprawie ustawy o prawie autorskim w świecie cyfrowym
Jako kierujący mediami redaktorki i redaktorzy zebrani w Radzie Polskich Mediów apelujemy do senatorek i senatorów RP o przyjęcie takich poprawek do ustawy o prawie autorskim, które pozwolą na partnerskie rozmowy z koncernami technologicznymi o sprawiedliwym podziale zysków wynikających z pracy naszych dziennikarek i dziennikarzy.
G-Shock sponsorem nowego formatu Meczyki.pl - Czas Decyzji
Na kanale YouTube @Meczyki1 pojawia się nowy format Czas Decyzji powered by G-SHOCK, w którym Janusz Walczuk, ambasador marki G-SHOCK i Radosław Przybysz zaproszą najciekawszych ludzi ze świata sportu i sztuki, aby opowiedzieli o swoich najważniejszych życiowych decyzjach.
Urlop od codzienności w kampanii Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl
Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl rozpoczęły kampanię pod hasłem “Złap urlop od codzienności”. To specjalna oferta prenumeraty na wakacje, której towarzyszą działania redakcyjne: wciągające cykle artykułów, podcasty, a dla podróżujących z przygodami czytelników i czytelniczek wsparcie Biura Interwencji Turystycznej.  
Toya: Pakiet Olimpijski z dostępem do ośmiu kanałów Eurosportu
Warner Bros. Discovery w Polsce i TOYA połączyły siły i nawiązały współpracę w zakresie transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. W ramach umowy klienci operatora zyskają dostęp do ośmiu okazjonalnych kanałów Eurosportu, które będą w całości poświęcone wydarzeniom sportowym w Paryżu.
Biedronka wspiera prasę drukowaną
Rynek prasy drukowanej stoi w obliczu wyzwań związanych ze zmianą sposobów konsumpcji treści przez czytelników. Jednak w Polsce cały czas istnieje duża liczba czytelników, którzy nie wyobrażają sobie początku dnia bez lektury ich ulubionej gazety. Sieć Biedronka doskonale to rozumie i stale zwiększa liczbę placówek, gdzie można zakupić prasę....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764