logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon rozszerza system obiektywów Nikkor Z  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Nikon zaprezentował dwa nowe obiektywy NIKKOR Z: NIKKOR Z 50mm f/1.2 S, pierwszy obiektyw stałoogniskowy f/1.2 z mocowaniem Z, oraz NIKKOR Z 14-24mm f/2.8 S – najkrótszy na świecie1 pełnoklatkowy ultraszerokokątny obiektyw zmiennoogniskowy f/2.8. Każdy tych z obiektywów wzbogaca system bezlusterkowy Nikon Z o nowe, istotne możliwości.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic rozszerza gamę projektorów o wysokiej jasności
Seria projektorów LCD PT-MZ20 Solid Shine sprawdzi się idealnie w salach wykładowych i muzeach oraz podczas spotkań firmowych i hybrydowych
Anna Putts nową dyrektorką marketingu Netflix w Europie Środkowo-Wschodniej
Netflix, wraz z otwarciem biura operacyjnego na Europę Środkowo-Wschodnią w Warszawie, wzmacnia lokalny zespół o nowych ekspertów. W połowie października do Netflix dołączy Anna Putts, obejmując stanowisko dyrektorki marketingu CEE. Będzie odpowiadała za tworzenie strategii marketingowej serwisu w regionie oraz promocję filmów i seriali Netflix. Anna Putts...
Druga odsłona kampanii Lego Dziewczynki mogą wszystko
Wystartowała druga odsłona kampanii LEGO Dziewczynki mogą wszystko, przełamująca wyobrażenia na temat zdolności, pasji i możliwości stereotypowo warunkowanych płcią. LEGO inspiruje do tworzenia świata, w którym dzieci mogą bez przeszkód rozwijać swój potencjał. Kampanię wspiera podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska. Koncept kreatywny...
Sec Newgate CEE buduje markę korporacyjną Perrigo Poland
Amerykańskie Perrigo jest największym graczem OTC w Stanach Zjednoczonych, pod względem przychodów znajduje się także w pierwszej dziesiątce firm OTC w Europie. Firma weszła na polski rynek w 2015 r. a jej produkty można kupić poprzez apteki, mass market i sprzedaż internetową. Perrigo starannie budowała swoje portfolio poprzez przejęcie firmy Omega Pharma, a następnie...
Marcin Dorociński zachęca do udziału w loterii „Moc Wygrywania”
Santander Bank Polska ruszył z nową kampanią z udziałem ambasadora marki Marcina Dorocińskiego. Nowy spot promuje loterię dla klientów banku, w której łączna pula nagród to aż 1,5 mln zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764