logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Empik Foto stworzył kolekcje gadżetów z polskimi artystami znanymi z Internetu  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Empik Foto połączył siły ze znanymi internetowymi twórcami, czego efektem są unikalne kolekcje gadżetów z autorskimi grafikami. Do tej pory marka zaprosiła do współpracy czwórkę artystów: Rynn Rysuje, Bazgram, życie-na-kreskę oraz Grafikk Jasikk. Empik Foto planuje kolejne kolekcje z popularnymi wśród internautów rysownikami i grafikami.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Garden of Words Group w nowej identyfikacji wizualnej
Grupa Agencji Garden of Words jako jeden z liderów w branży, stale rozwija swoją działalność, oferując wszechstronne kompetencje w obszarze zintegrowanej komunikacji. Dynamicznemu rozwojowi towarzyszą zmiany w identyfikacji wizualnej grupy. Garden of Words Group zyskała między innymi odświeżone logo, nową stronę internetową i zaktualizowany layout (m.in. kolorystyka,...
Agencja reklamowa Hand Made kolejny rok będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę marki w obszarze BTL i digital. 
Główka Pracuje w kampanii Ingka Centres
Ingka Centres, firma zarządzająca obiektami handlowymi rozpoczyna kampanię pod nazwą Główka Pracuje, w ramach której stworzyła nową, interaktywną przestrzeń ‒ Umysłową Siłkę. Siłka oferuje różnorodne aktywności poprawiające sprawność umysłową, by efektywniej przyswajać wiedzę oraz przetwarzać i zapamiętywać informacje. Umysłowa Siłka...
Freelancehunt: Rośnie liczba firm bazujących na freelancerach
Około 20% firm zarejestrowanych na miedzynarodowym portalu Freelancehunt.com zatrudnia więcej freelancerów niż pracowników na etat. Dotyczy to również Polski. Przedsiębiorcy coraz częściej sięgają po freelancerów ze względu na dużą dostępność i wybór specjalistów, gwarancję skuteczności oraz zdecydowanie niższe koszty...
Panasonic Connect Co., Ltd. zaopatrzy Igrzyska Olimpijskie w Paryżu 2024, trwające od 26 lipca do 11 sierpnia oraz następujące po nich Igrzyska Paraolimpijskie, od 28 sierpnia do 8 września, w najnowocześniejsze technologie audiowizualne. Jako jeden z kluczowych sponsorów, Panasonic dostarczy zaawansowane projektory i monitory profesjonalne, sprzęt do produkcji transmisji live i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764