Do oferty Zakładów Artystycznych ART dołączyła nowa marka - ARTLED. Pod tym szyldem firma oferuje od niedawna nowe lampy LED. Są one dedykowane rynkom poligraficznemu oraz medycznemu; mogą także znaleźć zastosowane przy oświetlaniu biur, hal produkcyjnych i innych pomieszczeń. Jak podaje Sławomir Wojtaś, właściciel firmy i jednocześnie współprojektant tych rozwiązań, powstały one na bazie wiedzy Zakładów Artystycznych ART na temat rynku poligraficznego i jego potrzeb oraz wieloletnich doświadczeń, związanych z zagadnieniami dotyczącymi światła. Należąca do niego firma jest od ponad 20 lat przedstawicielem Just-Normlicht (jednego ze światowych liderów w produkcji znormalizowanych technologii oświetleniowych dla grafiki i przemysłu fotograficznego) i dostarcza od kilku lat kompletną linię rozwiązań, przeznaczonych do precyzyjnego, spektralnego pomiaru światła. Obecnie odnotowuje pierwsze wdrożenia rozwiązań marki ARTLED nie tylko w drukarniach, ale także w innych miejscach – muzeach, galeriach, gabinetach medycznych czy specjalistycznych laboratoriach.
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
Produkty kształtujące przyszłość - znamy datę Targów Packaging Innovations Już za niecały rok, 09-10 października 2024 r. w EXPO Kraków, odbędą się 16. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations. To wydarzenie o ugruntowanej pozycji na rynku, które każdego roku odwiedzają tysiące gości z Polski i zagranicy. W ciągu dwóch dni będzie można poznać ofertę...