Galeria Młociny, o której otwarciu w ubiegłym roku mówiła cała Polska z uwagi na skale wydarzenia i zastosowanie niecodziennych narzędzi, od początku istnienia wyznacza trendy w komunikacji wśród obiektów tego typu. Warszawskie centrum handlowe zwyciężyło w prestiżowym konkursie organizowanym przez Polską Radę Centrów Handlowych, zdobywając aż dwie srebrne statuetki podczas XI edycji PRCH Retail Awards.
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.