logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa tożsamość wizualna Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie autorstwa agencji Lotna  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Lotnicza Akademia Wojskowa to jedna z najbardziej znanych i rozpoznawalnych uczelni w Polsce. Legendarna "Szkoła Orląt" od 95 lat kształci i szkoli pilotów, nawigatorów i kadrę lotniczą na potrzeby zarówno wojskowe, jak i cywilne.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ergo Hestia sponsorem tytularnym Inside Seaside
Sopocka firma kolejny rok z rzędu została sponsorem tytularnym gdańskiego festiwalu. Na ERGO Hestia Theatre Stage zagrają m.in. Kevin Morby, Hania Rani, RY X i Kasia Lins. Podczas Inside Seaside zostanie zaprezentowana wystawa Kruchość by Artystyczna Podróż i zorganizowana dyskusja o literaturze.
Coca-Cola zaprasza do Warszawskiej Strefy Kibica
Tegoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej to nie tylko okazja do kibicowania polskiej drużynie, lecz również idealny moment na wspólne spędzanie czasu. Coca-Cola zachęca do odwiedzenia Warszawskiej Strefy Kibica, której marka jest partnerem – na fanów piłki nożnej czekają transmisje sportowych zmagań oraz inne atrakcje.
Nykiel, Swoboda i Jones w odpowiedniej proporcji dla marki o.b.
Ruszyła nowa kampania Kenvue, właściciela marki o.b. ProComfort, według konceptu opracowanego przez agencję PRO/PORCJA.
Hands Up Confidence - Feeders Agency z kampanią Old Spice
Feeders Agency i Old Spice wystartowały z nową kampanią Hands Up Confidence, kierowaną do pokolenia Z. Kampania podbija charakterystyczny dla Old Spice humor, łącząc markę z festiwalową sceną muzyczną i pasjami Zetek. Dzięki Old Spice, czujesz się pewnie i świeżo bez względu na to, jak długo imprezujesz i podnosisz ręce do góry, kiedy tylko masz na to ochotę.
GroupM podnosi prognozy wzrostu rynku reklamowego
W swoim tradycyjnym czerwcowym raporcie „This Year Next Year. 2024 Global Midyear Forecast” GroupM opublikował najnowsze prognozy dla światowych rynków reklamowych. Prognoza globalna przewiduje wzrost w tym roku aż o 7,8 %, do 989,8 mld dol. To spora pozytywna korekta wobec przewidywań z grudnia 2023 r., kiedy to holding prognozował na 2024 r. wzrost o 5,3 %. Tak...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764