logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Extrasprawni mobilizują noworocznie do działania

  PR 11.01.2021, przeczytano 1165 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła akcja mająca  na celu łamanie stereotypów dotyczących  grupy osób niepełnosprawnych oraz pokazania , że niepełnosprawność wcale nie musi być słabością.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/extrasprawni-mobilizuja-noworocznie-do-dzialania,389787,artykul.html

Fundacja Avalon stojąca za pomysłem i akcją mobilizuje do  podejmowania postanowień noworocznych  i realizacji wszelkich zainteresowań, pasji i pomysłów poprzez hasło „Wystarczy zacząć”.

Bohaterami kampanii są Sebastian Luty (utytułowany kierowca rajdowy, sparaliżowany w 95%), Sylwester Wilk (trener sportowy, laureat Ninja Warrior, Runmageddon, uczestnik Tańca z Gwiazdami) oraz Szymon Klimza (pasjonat sportu, m.in. treningu wytrzymałościowego, narciarstwa alpejskiego, sitwake’a, biegów ekstremalnych, kolarstwa). Kampanię aktywnie wspiera Krzysztof Zalewski, jeden z najbardziej charakterystycznych głosów polskiej sceny muzycznej.

ilustracjastrzałka

Dzięki ich zaangażowaniu w projekt Avalon Extreme, Kampania EXTRAsrawni2020 nabrała rozpędu. Udało nam się zaangażować w projekt znane twarze polskiego show biznesu, które na swoich kanałach social mediowych wyrażą poparcie dla kampanii. Do akcji dołączyli m.in. Dagmara Kazimierska (bizneswoman) , Antek Królikowski (aktor), Krzysztof Hołowczyc (kierowca rajdowy), Damian Janikowski (zawodnik MMA), Monika Goździalska (prezenterka telewizyjna). Kampanię popierają, również, gwiazdy młodego pokolenia tj. uczestnicy I i II edycji show Love Island Polska, trenerzy personalni, modelki oraz inne znane i rozpoznawalne osoby z życia publicznego.

Wzorując się na zagranicznych niepełnosprawnych gwiazdach [Selma Blair (aktorka cierpi na stwardnienie rozsiane), Andrea Bocielli (niewidomy), Peter Dinklage (cierpi na karłowatość), Melanie Gaydos (urodziła się z zespołem wad genetycznych określanych mianem hipohydrotycznej dysplazji ektodermalnej), Amy Purdy (paraolimpijka, która w wyniku bakteryjnego zapalenia opon mózgowych doznała wstrząsu septycznego i musiała poddać się amputacji obu nóg)], nasi ambasadorzy oraz celebryci przyznają, że aby osiągnąć sukces w jakiejkolwiek dziedzinie #wystarczyzaczac, a niepełnosprawność to nie przeszkoda w rozwijaniu swoich pasji i kultywowaniu tego, co kochają robić.

Sylwester Wilk kilka minut po północy oświadczył się, jest więc najlepszym przykładem realizacji postanowień noworocznych.

Źródło: Fundacja Avalon

www.fundacjaavalon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Publicis Groupe wprowadza do kampanii mediowych wskaźnik CMCS
Publicis Groupe wprowadza wskaźnik CMCS (Carbon Media Cost per Sale), który pozwala optymalizować kampanie Klientów pod kątem ograniczenia śladu węglowego przy zachowaniu efektywności sprzedaży. Wskaźnik CMCS będzie mierzony przez agencje mediowe należące do Publicis Groupe, dla wszystkich kampanii marketingowych planowanych i prowadzonych na rzecz ich...
Aktualna sytuacja gospodarcza i rosnąca inflacja mają ogromny wpływ na nastroje konsumentów, ich motywacje i ścieżkę zakupową. Zarządcy centrów handlowych muszą więc śledzić stale zmieniające się nawyki klientów, analizować je na bieżąco i odpowiednio weryfikować swoje strategie marketingowe. Aby wesprzeć właścicieli i najemców centrów...
BPI Real Estate z nowym logo stawia na zrównoważony rozwój
BPI Real Estate ma nowe logo, które jeszcze lepiej odzwierciedla motto spółki Urban Shapers oraz misję budowanie miast przyszłości z poszanowaniem standardów jutra. Nowa identyfikacja wizualna jest też spójna z nową misją Grupy CFE z siedzibą w Brukseli, do której należy belgijski deweloper: „Łączenie ludzi, umiejętności, materiałów...
Parówki Tarczyński w nowej odsłonie
Marka Tarczyński prezentuje nową odsłonę opakowań swoich parówek z dwóch flagowych linii produktowych – Tarczyński Naturalnie oraz Tarczyński Premium. Celem jest ich mocniejsze zróżnicowanie wizualne, pozwalające konsumentom na jeszcze trafniejsze i bardziej świadome podejmowanie decyzji zakupowej. Tworząc nowy branding firma postawiła na prostotę, a...
„Nie trać energii” - nowa kampania Krispol
Już w poniedziałek marka KRISPOL ruszy z nową kampanią informacyjną z zakresu wymiany stolarki i termomodernizacji domu. Jej celem jest zwiększenie świadomości wśród właścicieli starszych budynków oraz ich rodzin, że mogą skorzystać z pomocy Partnerów Handlowych KRISPOL i Salonów KRISHOME w uzyskaniu dotacji, wyborze odpowiednich energooszczędnych produktów oraz szczelnego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764