logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Extrasprawni mobilizują noworocznie do działania

  PR 11.01.2021, przeczytano 793 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła akcja mająca  na celu łamanie stereotypów dotyczących  grupy osób niepełnosprawnych oraz pokazania , że niepełnosprawność wcale nie musi być słabością.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/extrasprawni-mobilizuja-noworocznie-do-dzialania,389787,artykul.html

Fundacja Avalon stojąca za pomysłem i akcją mobilizuje do  podejmowania postanowień noworocznych  i realizacji wszelkich zainteresowań, pasji i pomysłów poprzez hasło „Wystarczy zacząć”.

Bohaterami kampanii są Sebastian Luty (utytułowany kierowca rajdowy, sparaliżowany w 95%), Sylwester Wilk (trener sportowy, laureat Ninja Warrior, Runmageddon, uczestnik Tańca z Gwiazdami) oraz Szymon Klimza (pasjonat sportu, m.in. treningu wytrzymałościowego, narciarstwa alpejskiego, sitwake’a, biegów ekstremalnych, kolarstwa). Kampanię aktywnie wspiera Krzysztof Zalewski, jeden z najbardziej charakterystycznych głosów polskiej sceny muzycznej.

ilustracjastrzałka

Dzięki ich zaangażowaniu w projekt Avalon Extreme, Kampania EXTRAsrawni2020 nabrała rozpędu. Udało nam się zaangażować w projekt znane twarze polskiego show biznesu, które na swoich kanałach social mediowych wyrażą poparcie dla kampanii. Do akcji dołączyli m.in. Dagmara Kazimierska (bizneswoman) , Antek Królikowski (aktor), Krzysztof Hołowczyc (kierowca rajdowy), Damian Janikowski (zawodnik MMA), Monika Goździalska (prezenterka telewizyjna). Kampanię popierają, również, gwiazdy młodego pokolenia tj. uczestnicy I i II edycji show Love Island Polska, trenerzy personalni, modelki oraz inne znane i rozpoznawalne osoby z życia publicznego.

Wzorując się na zagranicznych niepełnosprawnych gwiazdach [Selma Blair (aktorka cierpi na stwardnienie rozsiane), Andrea Bocielli (niewidomy), Peter Dinklage (cierpi na karłowatość), Melanie Gaydos (urodziła się z zespołem wad genetycznych określanych mianem hipohydrotycznej dysplazji ektodermalnej), Amy Purdy (paraolimpijka, która w wyniku bakteryjnego zapalenia opon mózgowych doznała wstrząsu septycznego i musiała poddać się amputacji obu nóg)], nasi ambasadorzy oraz celebryci przyznają, że aby osiągnąć sukces w jakiejkolwiek dziedzinie #wystarczyzaczac, a niepełnosprawność to nie przeszkoda w rozwijaniu swoich pasji i kultywowaniu tego, co kochają robić.

Sylwester Wilk kilka minut po północy oświadczył się, jest więc najlepszym przykładem realizacji postanowień noworocznych.

Źródło: Fundacja Avalon

www.fundacjaavalon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Młodzi sportowcy w lifestyle’owej kampanii marki New Balance
Do grona ambasadorów New Balance dołączyli kolejni młodzi obiecujący lekkoatleci: średniodystansowiec Kacper Lewalski oraz sprinter Patryk Grzegorzewicz. Wraz z innym ambasadorem, Krzysztofem Różnickim, zostali twarzami jesiennej kampanii New Balance.
Oknoplast wdraża zupełnie nowy wymiar komunikacji
Pozycja lidera w branży okiennej to nie tylko zapewnianie produktów najwyższej jakości, bezpiecznych, zgodnych z aktualnymi trendami i o wysokim poziomie designu. Pionierzy rynku skupiają się przede wszystkim na preferencjach swoich odbiorców, dla których produkty okienne są często czymś więcej, niż koniecznym dopełnieniem fasady. Nowa kampania OKNOPLAST jest...
Launch najnowszej gry Vile Monarch
14 października do sprzedaży trafił najnowszy produkt wypuszczony na rynek globalny przez game developera Vile Monarch. W grze fabularnej Growing Up gracz kieruje życiem postaci od dzieciństwa po dorosłość. Wyspecjalizowana w gaming marketingu Next Level Agency odpowiadała za strategię i realizację komunikacji (Discord, Twitter, Facebook).
Jak mierzymy content marketing?
Stowarzyszenie Content Marketing Polska sprawdziło, jak marketerzy w Polsce analizują treści i na jakie wskaźniki zwracają uwagę. Oto, co uwzględniają oni przy ocenie działań contentmarketingowych.
Jak donosi najnowsza analiza stowarzyszeń Ecommerce Europe oraz EuroCommerce – 2021 European E-commerce Report rynek sprzedaży online na Starym Kontynencie osiągnął 757 mld euro, co stanowi 10% wzrost względem poprzedniej edycji raportu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764