logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Extrasprawni mobilizują noworocznie do działania

  PR 11.01.2021, przeczytano 616 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła akcja mająca  na celu łamanie stereotypów dotyczących  grupy osób niepełnosprawnych oraz pokazania , że niepełnosprawność wcale nie musi być słabością.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/extrasprawni-mobilizuja-noworocznie-do-dzialania,389787,artykul.html

Fundacja Avalon stojąca za pomysłem i akcją mobilizuje do  podejmowania postanowień noworocznych  i realizacji wszelkich zainteresowań, pasji i pomysłów poprzez hasło „Wystarczy zacząć”.

Bohaterami kampanii są Sebastian Luty (utytułowany kierowca rajdowy, sparaliżowany w 95%), Sylwester Wilk (trener sportowy, laureat Ninja Warrior, Runmageddon, uczestnik Tańca z Gwiazdami) oraz Szymon Klimza (pasjonat sportu, m.in. treningu wytrzymałościowego, narciarstwa alpejskiego, sitwake’a, biegów ekstremalnych, kolarstwa). Kampanię aktywnie wspiera Krzysztof Zalewski, jeden z najbardziej charakterystycznych głosów polskiej sceny muzycznej.

ilustracjastrzałka

Dzięki ich zaangażowaniu w projekt Avalon Extreme, Kampania EXTRAsrawni2020 nabrała rozpędu. Udało nam się zaangażować w projekt znane twarze polskiego show biznesu, które na swoich kanałach social mediowych wyrażą poparcie dla kampanii. Do akcji dołączyli m.in. Dagmara Kazimierska (bizneswoman) , Antek Królikowski (aktor), Krzysztof Hołowczyc (kierowca rajdowy), Damian Janikowski (zawodnik MMA), Monika Goździalska (prezenterka telewizyjna). Kampanię popierają, również, gwiazdy młodego pokolenia tj. uczestnicy I i II edycji show Love Island Polska, trenerzy personalni, modelki oraz inne znane i rozpoznawalne osoby z życia publicznego.

Wzorując się na zagranicznych niepełnosprawnych gwiazdach [Selma Blair (aktorka cierpi na stwardnienie rozsiane), Andrea Bocielli (niewidomy), Peter Dinklage (cierpi na karłowatość), Melanie Gaydos (urodziła się z zespołem wad genetycznych określanych mianem hipohydrotycznej dysplazji ektodermalnej), Amy Purdy (paraolimpijka, która w wyniku bakteryjnego zapalenia opon mózgowych doznała wstrząsu septycznego i musiała poddać się amputacji obu nóg)], nasi ambasadorzy oraz celebryci przyznają, że aby osiągnąć sukces w jakiejkolwiek dziedzinie #wystarczyzaczac, a niepełnosprawność to nie przeszkoda w rozwijaniu swoich pasji i kultywowaniu tego, co kochają robić.

Sylwester Wilk kilka minut po północy oświadczył się, jest więc najlepszym przykładem realizacji postanowień noworocznych.

Źródło: Fundacja Avalon

www.fundacjaavalon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa marka od Ultima Displays Polska
Ultima Displays przedstawia klientom nową markę - Ultima Designs.
Marka Salony Agata prezentuje nowy spot reklamowy oraz akcję rabatową
Od wtorku, 4 maja sklepy stacjonarne marki Agata zostały ponownie otwarte. W tym samym czasie rozpoczęła się akcja promocyjna, której towarzyszy premiera nowego spotu z udziałem Ambasadorek marki – Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk. W trosce o bezpieczeństwo, we wszystkich punktach sprzedaży sieci obowiązuje najwyższy reżim sanitarny.
Grupa Open Mobi, właściciel platformy adQuery, wprowadziła na rynek nowy format reklamowy. Ma on być następcą reklamy full page, ale po mocnym „tuningu”.
Clipatize, agencja marketingu B2B, wspierająca klientów w Europie i na Bliskim Wschodzie, rozpoczęła współpracę z Reynaers Aluminum, belgijskim producentem systemów aluminiowych do stolarki okienno-drzwiowej. Agencja jest odpowiedzialna za działania marketingowe  i PR-owe na polskim rynku.
Śmietanki Łaciate – „Dodaj do ulubionych”
W maju startuje nowa kampania reklamowa śmietanki Łaciatej od SM Mlekpol. Pod hasłem „Dodaj do ulubionych” będzie zachęcać konsumentów, by wypróbowali inspirujących i pysznych przepisów z Łaciatą w roli głównej. Działania w ramach kampanii potrwają do końca roku, a wśród nich spodziewać się możemy m.in. częstej obecności...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764