logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Extrasprawni mobilizują noworocznie do działania

  PR 11.01.2021, przeczytano 730 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła akcja mająca  na celu łamanie stereotypów dotyczących  grupy osób niepełnosprawnych oraz pokazania , że niepełnosprawność wcale nie musi być słabością.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/extrasprawni-mobilizuja-noworocznie-do-dzialania,389787,artykul.html

Fundacja Avalon stojąca za pomysłem i akcją mobilizuje do  podejmowania postanowień noworocznych  i realizacji wszelkich zainteresowań, pasji i pomysłów poprzez hasło „Wystarczy zacząć”.

Bohaterami kampanii są Sebastian Luty (utytułowany kierowca rajdowy, sparaliżowany w 95%), Sylwester Wilk (trener sportowy, laureat Ninja Warrior, Runmageddon, uczestnik Tańca z Gwiazdami) oraz Szymon Klimza (pasjonat sportu, m.in. treningu wytrzymałościowego, narciarstwa alpejskiego, sitwake’a, biegów ekstremalnych, kolarstwa). Kampanię aktywnie wspiera Krzysztof Zalewski, jeden z najbardziej charakterystycznych głosów polskiej sceny muzycznej.

ilustracjastrzałka

Dzięki ich zaangażowaniu w projekt Avalon Extreme, Kampania EXTRAsrawni2020 nabrała rozpędu. Udało nam się zaangażować w projekt znane twarze polskiego show biznesu, które na swoich kanałach social mediowych wyrażą poparcie dla kampanii. Do akcji dołączyli m.in. Dagmara Kazimierska (bizneswoman) , Antek Królikowski (aktor), Krzysztof Hołowczyc (kierowca rajdowy), Damian Janikowski (zawodnik MMA), Monika Goździalska (prezenterka telewizyjna). Kampanię popierają, również, gwiazdy młodego pokolenia tj. uczestnicy I i II edycji show Love Island Polska, trenerzy personalni, modelki oraz inne znane i rozpoznawalne osoby z życia publicznego.

Wzorując się na zagranicznych niepełnosprawnych gwiazdach [Selma Blair (aktorka cierpi na stwardnienie rozsiane), Andrea Bocielli (niewidomy), Peter Dinklage (cierpi na karłowatość), Melanie Gaydos (urodziła się z zespołem wad genetycznych określanych mianem hipohydrotycznej dysplazji ektodermalnej), Amy Purdy (paraolimpijka, która w wyniku bakteryjnego zapalenia opon mózgowych doznała wstrząsu septycznego i musiała poddać się amputacji obu nóg)], nasi ambasadorzy oraz celebryci przyznają, że aby osiągnąć sukces w jakiejkolwiek dziedzinie #wystarczyzaczac, a niepełnosprawność to nie przeszkoda w rozwijaniu swoich pasji i kultywowaniu tego, co kochają robić.

Sylwester Wilk kilka minut po północy oświadczył się, jest więc najlepszym przykładem realizacji postanowień noworocznych.

Źródło: Fundacja Avalon

www.fundacjaavalon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Adidas Originals Forum stworzone dla tych, którzy z otwartych umysłów uczynili sposób na życie
adidas Originals na nowo zaprojektował kultową sylwetkę buta Forum, tym razem w hołdzie współczesnym twórcom kultury, którzy definiują styl jutra. Marka zachęca nowe pokolenie do przyjęcia otwartej postawy oraz do tego, by nie bać się eksperymentować z tym, co nowe.
Wystartowała kampania Bic Kids Dla Twojego Małego Artysty
Każde dziecko jest Małym Artystą, a każdy jego rysunek małym dziełem sztuki – to założenie tegorocznej komunikacji marki BIC Kids w okresie powrotu do szkoły. W ogólnopolskiej kampanii pod hasłem „Dla Twojego Małego Artysty!”, która potrwa od połowy lipca do września br., marka koncentruje się na przekazie, że rysowanie jest fantastyczną...
Urządzenie holograficzne oparte na 5G umożliwia pełną projekcję drugiej osoby i komunikację w czasie rzeczywistym
Już wkrótce portale do komunikacji mogą stracić rację bytu. Nową rzeczywistością staje się technologia holograficzna, która umożliwia ludziom z różnych miejsc zaaranżowanie prawdziwej rozmowy, tak jakby stali tuż obok siebie. Firma Newtonlab Space opracowała pierwsze na świecie urządzenia holograficzne wykorzystujące technologię 5G. Portl może...
Łukasiewicz ogłosił przetarg nieograniczony na realizację kampanii wizerunkowej. Celem planowanej komunikacji jest wzmocnienie rozpoznawalności Sieci Badawczej Łukasiewicz jako miejsca oferującego przedsiębiorcom skuteczną formułę na wypracowanie  innowacyjnych rozwiązań wspierających ich biznes. Planowany budżet kampanii to 800 tys. zł brutto.
#Szczepimysię – KGHM prowadzi kampanię zachęcającą do szczepień pracowników miedziowej spółki
KGHM zachęca pracowników miedziowej spółki do szczepień przeciw COVID 19. W oddziałach firmy w Zagłębiu Miedziowym pojawiły się mobilne punkty szczepień. Pracownicy mogą wziąć udział w akcji oraz zaprosić członków rodzin i znajomych. Szczepienia są dobrowolne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764