Dwa plemiona – fani siatkówki oraz piłki nożnej. W internetowych komentarzach, wypowiedziach niektórych dziennikarzy czy, rzadziej, samych zawodników pojawiają się argumenty w dyskusji dotyczącej tego, która dyscyplina jest lepsza, bardziej wymagająca sportowo i zasługuje na większe zainteresowanie. Spór ten jednak ostatecznie wydaje się bezcelowy, bo niczego nie zmieni – nikt racjonalny nie zaprzeczy, że piłka nożna to sport nr 1 na świecie, ale też w Polsce.
W świecie marketingu sensorycznego zwykle najwięcej uwagi poświęca się barwom, aranżacji przestrzeni, zapachom czy muzyce. Tymczasem jest jeszcze jeden, często niedostrzegany element, który może znacząco wpłynąć na komfort klientów i ich decyzje zakupowe: akustyka. Właściwie zaprojektowane środowisko dźwiękowe w sklepie to coś więcej niż przyjemna muzyka w tle...
Znaczenie sztucznej inteligencji jeszcze wzrośnie, a sklepy internetowe odczują to w bardzo wielu aspektach. Unowocześnianie e-sprzedaży będzie ukierunkowane w dużym stopniu na młode pokolenie konsumentów, a to oznacza kolejne wyzwania. Jakie trendy czekają nas w 2025 roku?
Koniec roku to czas refleksji, podsumowań i wyrażania wdzięczności. W zawodowej sferze coraz częściej dostrzega się wagę gestów skierowanych do pracowników, które nie tylko budują atmosferę miejsca pracy, ale też wzmacniają pozytywny wizerunek pracodawcy. Jak się okazuje, drobne, ale przemyślane upominki mogą być kluczem do zdobycia sympatii zespołu.
Gartner przewiduje, że do 2026 roku aż 75% interakcji z klientami będzie obsługiwanych przez AI. Czy taki sam los czeka freelancerów IT, marketingu, grafików komputerowych oraz social media managerów? Czy freelancing działający w obszarach digital marketingu oraz IT stanie się pierwszą ofiarą rewolucji AI? Czy opodatkowanie agentów AI w Stanach i Europie...
Zamach stanu. Katastrofa. Wywłaszczenie. Forma tyranii. Roger McNamee, jeden z pierwszych inwestorów Facebooka, który w książce „Zucked” złożył samokrytykę i nie zostawił suchej nitki na modelu biznesowym technologicznych gigantów, tłumaczy, dlaczego brakuje nam języka do opisania przemian, jakich doświadczamy w wyniku zanurzenia w media społecznościowe: