logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Dizajn w przestrzeni publicznej zimą  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

W zimowej aurze można zobaczyć trzy nowe realizacje Traffic Design, a dla tych, którzy śnieżne, wietrzne i mroźne dni spędzają raczej w domowym zaciszu TD przygotował opowiadanie Salci Hałas w interpretacji Piernikowskiego.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU
REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jak wygląda współpraca z agencją SEO?
Współpraca z agencją SEO może przybierać różne formy, a także być rozliczana na wiele sposobów. To, jak wygląda, zależy od ustaleń pomiędzy Tobą a agencją, dotyczących zakresu współpracy czy odpowiedzialności za poszczególne realizacje. Co dokładnie obejmuje i czego możesz się spodziewać? Oto szczegółowy przewodnik.
UGC: dlaczego konsumenci wolą treści tworzone przez innych użytkowników?
Konsumenci nie chcą już słuchać marek – wolą słuchać siebie nawzajem. Odpowiednio zaplanowane działania komunikacyjne firm mogą jednak być tubą do wzmocnienia głosu swoich odbiorców. A dlaczego tak się dzieje? I w jaki sposób wykorzystać można ten trend?
Współpraca z influencerem: oczekiwania a rzeczywistość
Influencerzy odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu mediów społecznościowych i budowaniu wizerunku marek. Odbiorcy często postrzegają twórców jako bliskich sobie ludzi, którym ufają bardziej niż tradycyjnym reklamom, co sprawia, że odpowiednio dobrana współpraca z nimi może przynieść firmie znaczące korzyści. Jak jednak wygląda to w...
Od targowisk do Metaverse: Rewolucja w komunikacji wideo i handlu
Handel przeszedł ogromną transformację – od targowisk, przez e-commerce, social commerce, aż po live commerce i Metaverse. Każda z tych zmian wynikała z potrzeby dostosowania się do nowych realiów i wykorzystywania dostępnych technologii. Cyfryzacja zmienia sposób, w jaki firmy sprzedają swoje produkty, ale bezpośredni kontakt...
Personalizowanie atmosfery sklepów: Halloween i aromamarketing
 W erze w której marki muszą wyróżniać się nie tylko jakością produktów, ale także unikalnymi doświadczeniami, aromamarketing staje się jednym z najpotężniejszych narzędzi, które sklepy mogą wykorzystać. Właściwie dobrane zapachy nie tylko podnoszą komfort zakupów, ale także budują tożsamość marki, tworząc silną, emocjonalną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764