logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Branże regulowane w social media: Branża finansowa  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Usługi w zakresie bankowości, w tym również w kwestii możliwości reklamowania ich, reguluje ustawa Prawo Bankowe z 29 sierpnia 1997 roku, a dokładniejartykuł 3 tejże ustawy. Określa ona przede wszystkim, jakie podmioty mogą posługiwać się nazwami „bank” i „kasa”, co jest istotne z komunikacyjnego i reklamowego punktu widzenia. Zapraszamy do lektury artykułu z najnowszej publikacji Grupy Roboczej Social Media IAB Polska.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU
REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oki Pro9000: możliwości personalizacji i dostosowania się do potrzeb klientów
Konsumenci stają się coraz bardziej wymagający – może to być wyzwaniem dla producentów i mniejszych detalistów. Rob Brown, starszy menedżer ds. rozwoju biznesu w dziale druku przemysłowego, OKI Europe Ltd, przedstawia kroki, jakie firmy mogą podjąć, aby skorzystać z tej rozwijającej się tendencji
Nowoczesne technologie w druku wielkoformatowym szansą na rozwój biznesu
Rynek druku wielkoformatowego jest dojrzałym i wysoko dochodowym segmentem rynku poligraficznego. Firmy obecne w tej branży spodziewają się wzrostu przychodów, ponieważ obszar ten cały czas się rozwija, pozostając dynamiczny. Oczekiwania współczesnych klientów stale rosną – wymagają oni coraz więcej od swoich dostawców. Dużą rolę zaczyna również odgrywać druk w...
Jak analityka pozwala przewidzieć zachowania klientów?
Rozwój analityki i wykorzystania danych to najczęściej wskazywany priorytet marketingowy wg badania Forrester „The Future of Analytics”. 6 na 10 osób wymienia go wśród pięciu najważniejszych celów na najbliższe 12 miesięcy. Równocześnie mniej niż połowa e-sprzedawców korzysta z narzędzi, które dają im pełny wgląd w dane pochodzące z różnych platform. Oczekiwania...
Jak cięcie laserowe przyczynia się do zrównoważonego i wydajnego przebiegu pracy?
Plotery laserowe serii L firmy Summa są wyposażone w wiele funkcji, które zwiększają wydajność i przyczyniają się do odpowiedzialnego wykorzystania materiałów. Również łatwość obsługi, dokładność, bezpieczeństwo i wydajność są charakterystyczne dla funkcjonowania maszyn. Obejmuje to także skuteczne osadzanie dla efektywnego wykorzystania tkanin.
Markowe sklepy zmieniają się w marketplacy’y
Rynek e-commerce, czyli handlu w internecie dostał potężny pandemiczny zastrzyk. To jedna z tych branż, która mogła liczyć na zwiększone zyski, bo obostrzenia ograniczyły działalność sklepów stacjonarnych. Jednak nie wystarczy tylko umieścić produkty na internetowej witrynie. Większość rynku przejmują bowiem giganci jak Amazon czy Alibaba. Dostrzegają to inne...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764