logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zatrzymanie opakowań produktów Gellwe na podstawie wyroku sądu  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Skutkiem czynów nieuczciwej konkurencji FoodCare Sp. z o.o. względem Dr. Oetker Polska Sp. z o.o., Sąd Okręgowy w Katowicach zakazał wprowadzania do obrotu następujących produktów marki Gellwe: Proszek do pieczenia, Cukier Wanilinowy, Żelatyna, Soda Oczyszczona, Babeczki z kawałkami czekolady, Babeczki czekoladowe, Babka o smaku cytrynowym, Ciasto Czekoladowe XXL.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Zabrakło ilustracji porównawczej.

Co wcale nie dziwi, wszak wtedy czytelnik mógłby sobie niepotrzebnie wyrobić inne zdanie...

avatar użytkownika
,

Zwróć się do Dr. Oetkera, nie mamy pojęcia które konkretnie opakowania stały się przedmiotem roszczeń i nie mamy żadnego tytułu aby uzupełniać tego typu komunikat wystosowany przez firmę.  

,

Czyli na rympał opublikowałeś coś, co jest z założenia NIEPEŁNE, bo nie zawiera informacji najważniejszej z punktu widzenia treści.

Jesteś wydawcą czy tylko klikasz co każą?
  

avatar użytkownika
,

Jak wiele innych mediów publikujemy notki prasowe pochodzące od firm, a nie od redakcji, odpowiednio je oznaczając. Jeżeli taka formuła Ci nie odpowiada - nie czytaj, natomiast przyjmij do wiadomości że redakcyjne ingerencje się w tej formule nie mieszczą.  

,

I nadal to TY odpowiadasz za to, co w Signs opublikowałeś a nie inne media.  

avatar użytkownika
,

W zakresie określonym prawem - tak. W zakresie merytorycznym tylko za to co podpisane jest jako materiał redakcyjny. Wydawca nie odpowiada merytorycznie za wpisy na forum, ogłoszenia na giełdzie albo zewnętrzne notki prasowe.  

,

I nadal to Ty odpowiadasz za to, czego nie opublikowałeś w Signs, bo uznałeś, że kłamstwo/niedomówienie/manipulację/insynuację firmy przesyłającej materiał zauważy zbyt mało osób, by było warto być RZETELNYM.  

avatar użytkownika
,

Osoby czytające ten materiał są uczciwie uprzedzane że nie bierzemy za niego odpowiedzialności i że reprezentuje punkt widzenia firmy. Osoby o przeciętnym, a nawet niskim ilorazie inteligencji powinny sobie w takiej sytuacji poradzić z oceną materiału i wyrobieniem do niego właściwego dystansu. Jeśli ktoś ma z tym kłopot to prawdopodobnie wchodzą tu w grę jakieś emocjonalne problemy z którymi walczyć powinien specjalista, a nie media.  

,

I nadal to Ty odpowiadasz za to, czego nie opublikowałeś w Signs, bo uznałeś, że kłamstwo/niedomówienie/manipulację/insynuację firmy przesyłającej materiał zauważy zbyt mało osób, by było warto być RZETELNYM.
Przykro mi.
  

avatar użytkownika
,

Istnieje teoria zgodnie z którą konsekwentne powtarzanie kłamstwa przez propagandę czyni z niego prawdę w oczach odbiorców, ale przeceniasz swoje możliwości propagandowe.  

,

Rzetelność nakazuje opublikować materiał pełny albo odstąpić od publikacji.
Zwłaszcza, że to nie jest materiał PR, tylko informacja o sporze prawnym, i tutaj bez rzetelności jest się po prostu frajerem działającym na rzecz jednej ze stron.
  

avatar użytkownika
,

Dobrze, że się wreszcie zgadzamy - dokładnie tak robimy. Publikujemy pełny materiał, który ma oczywisty PR-owski charakter, promując stanowisko i reprezentując interes jednej ze stron sporu.  

,

Ordynarnie kłamiesz.
To nie jest pełny materiał.
  

avatar użytkownika
,

Jest pełny, został opublikowany w oryginale. Jeżeli masz inne informacje zgłoś się do Dr Oetkera, będzie mógł nas pozwać.  

,

Jesteś zwykłym tchórzem.
  

avatar użytkownika
,

Tym bardziej zgłoś się do Dr Oetkera - musisz z tym wreszcie zrobić porządek!  

,

Tak zróbmy. Ty nadal publikuj nierzetelne materiały, a inni będą walczyć.  

avatar użytkownika
,

Co w tym materiale jest nierzetelnego? Warto o to zapytać dla Twojego własnego dobra, zanim zgłosisz się z pretensjami do Dr Oetkera...  

,

Jestem przekonany, że nic.
Przecież gdyby był nierzetelny, to nie opublikowałbyś go.


Ah, wait....
  

avatar użytkownika
,

No dawaj, dawaj - śmiało... Masz coś, czy blefujesz?  

,

ja tu jestem dla beki.
Z Ciebie też.
  

avatar użytkownika
,

Nie wygląda na to - to co robisz nosi raczej znamiona leczenia jakichś kompleksów.  

,

Tak sobie tłumacz.
Swoją indolencję w kwestii twa też.
  

avatar użytkownika
,

Linie TWA zostały przejęte przez American Airlines już w 2001 roku. Nie mogliśmy temu zapobiec.  

,

tia...  

Najnowsze w tym dziale

Mimaki prezentuje nowe innowacje i możliwości zastosowań na targach FESPA 2021
Firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, zaprezentuje swoją szeroką ofertę wiodących na rynku, dochodowych technologii druku cyfrowego na targach FESPA Global Print Expo 2021 (12-15 października 2021 roku, RAI Amsterdam, Holandia, Stoisko: 1-F45). Chcąc w pełni wykorzystać zalety pierwszych organizowanych na żywo targów FESPA...
Hebe i agencja V&P ruszają z kolejną odsłoną kampanii reklamowej „Jestem w Hebe”
Sieć Hebe oraz agencja reklamowa V&P kontynuują współpracę i prezentują najnowszą serię spotów reklamowych pod tytułem „Jestem w Hebe“. Znany już widzom żartobliwy format rozmów matki i córki powróci na ekrany 16 września.  
Awanse i zmiany kadrowe w Gameset
Cezary Sokół i Michał Kisiel, dotychczas Junior Talent Managerowie, awansowali na stanowiska Talent Managerów w agencji gaming marketingu Gameset (grupa LTTM). Ponadto do zespołu Sales&Strategy dołączył Paweł Sakowicz, który objął funkcję Sales Managera.
Zygmunt Chajzer nowym ambasadorem Neonet
Gwiazdą kolejnej odsłony kampanii telewizyjno-radiowej marki NEONET został słynny dziennikarz i prezenter radiowo-telewizyjny, Zygmunt Chajzer. Nowy spot reklamowy skupia się na znalezieniu sprawdzonych rozwiązań, które sprawdzą się na co dzień. Wpisuje się on w komunikację NEONET prowadzoną pod hasłem „Mówisz-masz”, która ma na celu pokazanie...
Salony Agata z nową agencją PR – Big Picture zajmie się kompleksową obsługą brandu
Od września br. obsługę działań komunikacyjnych marki Agata – polskiej sieci salonów mebli i akcesoriów do wyposażenia wnętrz, prowadzi Big Picture. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie oraz realizację kompleksowej strategii w obszarze PR produktowego i korporacyjnego. Do zadań agencji należy między innymi prowadzenie biura...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764