logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza Gdynia Design Days 2021  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Festiwal zainaugurowało Forum GDD, podczas którego Agata Nowotny zaprosiła swoich gości do dyskusji na temat tegorocznego hasła – Solidarni. Dyskusję otworzyły dwa wykłady. Pierwszy poprowadziła Ingrid Van Der Wacht, członkini Dutch Design Foundation oraz członkini zarządu World Design Weeks. Prelegentka zdradziła, jak rozumie solidarne projektowanie, prezentując przykłady. Dzień zakończył wykład Roberta Thiemanna, założyciela i dyrektora Frame, globalnej platformy społecznościowej zajmującej się projektowaniem wnętrz.  Lepsza normalność to próba zastanowienia się, jak design może być katalizatorem kształtowania nowej ery, lepszej dla ludzi i planety. Drugi dzień upłynął pod hasłem Gdy przyszłość zaczyna się dziś. Samuel Huber opowiedział o Planet Centric Design, czyli odpowiedzi na projektowanie skoncentrowane na człowieku, które doprowadziło świat na skraj licznych kryzysów.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU
REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764