7 lipca wystartował globalny konkurs Samsung #BespokeDesignedByYou. Formuła konkursu jest ściśle związana z niedawną premierą linii lodówek Bespoke - to właśnie wokół niej skupia się kreatywne zadanie dla uczestników. Celem konkursu jest wyłonienie prawdziwych artystycznych talentów. Miejsce 1. nagrodzone zostanie lodówką Bespoke własnego projektu i kwotą aż 5000 €.
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.