logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Wakacje 2021 po polsku  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Niemalże połowa Polaków planuje w tym roku wyjechać na urlop, a zdecydowana większość spędzi go w Polsce. Jakie mamy nastawienie do wyjazdów po wielu miesiącach ograniczeń pandemicznych? Czy obawa przed zakażeniem lub kolejną falą restrykcji jest nadal obecna w naszym życiu i przekłada się na skromniejsze plany, czy jest dokładnie odwrotnie i chcemy zrekompensować sobie długi okres zamknięcia? Na te i wiele innych pytań o postawy Polaków, postanowiliśmy odpowiedzieć analizując kolejną już falę badania HX Study, przygotowaną przez agencję mediową Starcom i departament Data Science Publicis Groupe.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Lotna autorem konceptu kreatywnego dla wafli Fitos od Kupca
Agencja kreatywna Lotna stworzyła koncept kreatywny dla nowej linii produktów marki Kupiec – kukurydzianych i ryżowo-kukurydzianych wafli smakowych FITOS.
Nowa kampania świąteczna Hebe od ABC4Brands
Agencja reklamowa ABC4Brands po raz kolejny przygotowała kampanię świąteczną dla sieci drogerii Hebe pod hasłem „Piękne święta w prezencie”.
Z początkiem listopada Natalia Sikora objęła stanowisko Head of Marketing agencji More Bananas. To jednak nie koniec nowin - Piotr Siwiec awansował na stanowisko Digital Marketing Coordinator, a do bananowej ekipy, na stanowisko Marketing Strategist powrócił Jacek Szczepan.
W ciągu ostatnich osiemnastu miesięcy część strategii interakcji i sposobów angażowania kupujących musiała bezpowrotnie odejść do lamusa. Aby zadbać o odpowiedni poziom konkurencyjności, liderzy biznesowi byli zmuszeni przeprojektować całościowe podejście do klienta i oferowanego mu doświadczenia – wynika z raportu Global Marketing Trends 2022,...
Wystartowała świąteczna odsłona kampanii sieci sklepów Aldi
W te święta  ALDI ma to COŚ - świątecznego i magicznego dla swoich klientów – pod takim hasłem wystartowała kolejna odsłona kampanii ALDI, budująca wizerunek sklepu przyjaznego klientom, w którym zawsze znajdzie się coś świeżego, coś w super cenie, coś na obiad, coś dla każdego i na każdą okazję. Zaplanowane działania obejmują TV (emisja w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764