logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Praktyczny Poradnik Poligraficzny: Formaty wizytówek  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Kreatywność projektantów wizytówek wydaje się nie mieć granic i teoretycznie wizytówka może posiadać nawet format billboardu. W praktyce jednak obowiązują tu pewne normy, za przekroczenie których nie trafia się wprawdzie przed oblicze sprawiedliwości, ale można narazić się na grymas zaskoczenia lub – co gorsza – lekceważenia, ze strony naszego interlokutora, któremu wizytówkę wręczyć pragniemy.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU
REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jak wybrać ploter dla projektanta?
Ogromne ilości dokumentacji technicznej to problem każdego biura projektowego. Aby zdążyć z realizacją projektu w terminie, projektanci potrzebują dziś urządzeń, które wyręczą ich w zadaniach związanych z drukiem. Lafrentz Polska, jeden z liderów polskiej branży inżynieryjnej, postawił na ploter wielkoformatowy ColorWave 3500 od Canon.
Czy w planie strategicznym firm z sektora IT jest miejsce marketing online?
Jak pokazują dane firmy analitycznej Gartner, wartość światowego rynku IT w 2019 roku wynosiła ponad 2,4 bln dolarów. W latach 2012-19 rosła o 3,4% rocznie. A epidemia wcale nie spowolniła tego trendu. Sektor IT wciąż nie jest nasycony produktami i usługami, które wspierają pracę lub codzienne funkcjonowanie firm. Nie oznacza to jednak braku konkurencji w branży....
Pandemiczna rzeczywistość, w której żyjemy już od ponad roku, miała znaczący wpływ na zmianę  zachowań zakupowych konsumentów w każdym sektorze. Nie od dziś słyszy się o coraz większym znaczeniu digitalizacji w naszym życiu, jednak z pewnością Covid przyspieszył te procesy. Dzięki temu, w spektakularnym tempie rozrósł się rynek e-commerce,...
Projektowanie wizytówek

Praktyczny Poradnik Poligraficzny: Projektowanie wizytówek

Wydawać by się mogło, że taki bzdet, jak wizytówka nie powinien sprawiać większych problemów projektowych, ale w praktyce okazuje się, że kolejne pokolenia grafików potykają się o podobne „drobiazgi”. Oczywiście trudno tutaj o jakieś konkretne normy i jedynie słuszne zasady, tym niemniej bez względu na poziom kreatywności...
Lojalizacja klientów – co zrobić, by konsument wrócił do e-sklepu?
„Nasz produkt jest świetny. Dlaczego klient nie wraca i go nie kupuje?” Wiele firm zadaje sobie wciąż to samo pytanie i nie wie, w czym tkwi problem. Z badania Consumer Discovery Study (Google/Ipsos Connect, Consumer Discovery Study, US, grudzień 2018 r.) wynika, że tylko 4% czasu, który ludzie spędzają w Internecie, jest przeznaczone na wyszukiwanie. Pozostałe 96%...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764