Podwarszawskie Piaseczno określane jest regionalnym zagłębiem firm reklamowych. To tutaj działają podmioty produkcyjne z branży, świadczące usługi dla największych klientów z Polski i zagranicy. W otoczeniu stale rosnącej konkurencji z powodzeniem działa tu firma PRO-KOMP, zajmująca się produkcją szeroko pojętych materiałów promocyjno-reklamowych – od ulotek i materiałów POS po materiały brandingowe do sklepów i niestandardowe wydruki ekspozycyjne. Wśród klientów firmy znaleźć można największe brandy z branży odzieżowej, producentów obuwia sportowego czy FMCG. PROKOMP stawia bowiem na wysoką jakość produkcji i szybkość realizacji złożonych zleceń – dlatego korzysta z rozwiązań cyfrowego druku Canon.
Programy lojalnościowe są powszechnie stosowane w handlu detalicznym. Sprawdzone, znane i oswojone. Czy jednak narzędzia wykorzystujące nagrody oparte na zebranych punktach są nadal skuteczne? Ja tradycyjne podejście do budowania lojalności konsumentów sprawdza się w trzeciej dekadzie XXI wieku?
W USA nawet siedem miliardów, a w UE do 4% rocznych przychodów. Tyle będzie na stole, gdy sądy zgodzą się z roszczeniami reklamodawców i organizacji konsumenckich. W USA skarżą się firmy, które przekonują, że zastosowany przez Metę wskaźnik zawyżał liczbę potencjalnych widzów ich materiałów aż o 400%.
Współczesny rynek reklamowy wymaga od firm nie tylko kreatywności, ale również elastyczności i innowacyjności w docieraniu do potencjalnych klientów. Jednym z coraz bardziej popularnych rozwiązań w tej dziedzinie jest wykorzystanie firmowej floty samochodowej jako ruchomych nośników reklamowych. Pojazdy służące niegdyś głównie celom transportowym, obecnie przekształcają...
Większość profesjonalistów z branży i entuzjastów motoryzacji myśli, że car wrapping (czyli oklejanie samochodów) jest zjawiskiem stosunkowo współczesnym. Nic bardziej mylnego! Historia car wrappingu zaczyna się bowiem znacznie wcześniej…