logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wydanie targowe OOH magazine już na rynku  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

W najnowszym numerze redaktorzy OOH magazine przyglądają się temu jak zmieniła nas – sprzedawców, i zarazem konsumentów, cyfrowa transformacja. Piszą o rozwoju e-commerce, zmieniających się potrzebach i nawykach konsumentów, a także o tym, jak ewoluowała sprzedaż w czasie digitalizacyjnej zmiany.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy rok, nowy OOH magazine – w tym roku ten branżowy magazyn z kwartalnika zmienia się w półrocznik. Mocno rozwija się też serwis online magazynu, w którym czytelnicy mogą znaleźć jeszcze więcej nowości, autorskich materiałów i wywiadów z ekspertami branżowymi.
2022 – rok dla odważnych i rozważnych wg Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska
Eksperci Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska przygotowali wspólną publikację, która stanowi podsumowanie dyskusji i wniosków dotyczących działań komunikacyjnych w roku 2022. Co się zmieni, a co zostanie po staremu? Jakich okazji nie można zmarnować, a na co szczególnie uważać w nadchodzących miesiącach? Zapraszamy do pobrania publikacji: 2022 – rok dla odważnych i...
More Bananas: Trendy i podsumowania
„Trendy i podsumowania” stworzyło 20 osób, zawodowo zajmujących się szeroko pojętym marketingiem. Co uważają za największy sukces, a co za porażkę 2021 roku? Jakie były najlepsze kampanie w digitalu i poza nim? Które trendy będą w 2022 dominowały w marketingu i co jeszcze zmieni pandemia - to najważniejsze pytania, na które odpowiadają.
Nowy numer Gazety PIAP 21/2022 już na rynku
Jaki był ten rok? Normalniejszy, bo normalność już się napisała na nowo i o biznesowych okolicznościach pandemii powiedziało się już niemal wszystko. Trochę niepewny, bo przedsiębiorcy z ciekawością i niepokojem szukają wiedzy o warunkach Nowego Ładu.
„Holiday Trends Report” - co czeka commerce nie tylko w grudniu?
Mikołajki, Święta Bożego Narodzenia i Sylwester - grudzień to tradycyjnie okres wzmożonych zakupów. I pomimo tego, że sprzedaż tradycyjna wciąż jest kluczowa dla wiodących producentów, a sklepy fizyczne odgrywają ważną rolę w procesach decyzyjnych konsumentów, to handel online rośnie i rósł będzie. Szacunki mówią globalnie o rynku wartym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764