W najnowszym numerze redaktorzy OOH magazine przyglądają się temu jak zmieniła nas – sprzedawców, i zarazem konsumentów, cyfrowa transformacja. Piszą o rozwoju e-commerce, zmieniających się potrzebach i nawykach konsumentów, a także o tym, jak ewoluowała sprzedaż w czasie digitalizacyjnej zmiany.
Nikt nie odpisuje na twoje maile ani nie lajkuje postów na Facebooku? Wysyłasz w świat przełomową wiadomość albo ogłaszasz najlepszą promocję na rynku, ale jedyną odpowiedzią na nie jest głucha cisza? Nie oznacza to, że twoja wiadomość nie jest ważna. Po prostu trafiła do bardzo zajętych czytelników. Całe szczęście są sposoby, by przyciągnąć i zatrzymać...
Nowy numer OOH magazine jest już na rynku. Wydanie przygotowane zostało na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku: Festiwal Marketingu, które odbędą się już 18-19 września 2024 r. w EXPO XXI Warszawa. Magazyn zawiera katalog wystawców tej imprezy.
Wakacje to doskonały czas na poszerzenie wiedzy i pogłębienie swoich zainteresowań – na przykład w dziedzinie marketingu. Jeśli to właśnie ta tematyka jest Wam szczególnie bliska, to koniecznie sięgnijcie po nowy numer kwartalnika Deweloper&Marketing!
Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media - badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.
Dlaczego nie warto lekceważyć potencjału TikToka w działaniach biznesowych? Bo to najszybciej rozwijająca się platforma na świecie, wyprzedzająca konkurencję nie tylko przyrostem nowych użytkowników, ale także dynamiką rozbudowy narzędzi biznesowych dedykowanych twórcom i markom.