logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grafmasz na Festiwalu Marketingu i Druku  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja
VD 320 III

Grafmasz zaprezentuje swoją ofertę po raz pierwszy na Festiwalu Druku i Marketingu w dniach 15-16.09 w warszawskiej Hali Expo (ul. Prądzyńskiego). Stoisko firmy znajduje się w Hali 1, H12. Zaprezentowane zostaną przede wszystkim cieszące się w ostatnim czasie dużą popularnością plotery do wycinania arkuszowego oraz z roli na rolę.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jak donosi najnowsza analiza stowarzyszeń Ecommerce Europe oraz EuroCommerce – 2021 European E-commerce Report rynek sprzedaży online na Starym Kontynencie osiągnął 757 mld euro, co stanowi 10% wzrost względem poprzedniej edycji raportu.
Zegar w centrum Warszawy odlicza do katastrofy klimatycznej
Każdy dzień zbliża nas do ekologicznej katastrofy. Według wyliczeń naukowców, przy obecnym poziomie emisji CO2, za mniej niż 8 lat, dojdzie do nieodwracalnych zmian klimatycznych – globalna temperatura wzrośnie o 1,5oC. Ten moment wskazywany jest jako punkt bez powrotu. Musimy zacząć działać tu i teraz, i zachęcić do tego jak najszersze grono osób.
Kasia Sokołowska w nowej odsłonie kampanii Samsung Airdresser
Kasia Sokołowska kontynuuje współpracę z Samsung pozostając ambasadorką szafy odświeżającej AirDresser. W nowej odsłonie kampanii marka promuje także wchodzący na rynek model Samsung AirDresser AI.  
Remington z nową strategią komunikacji i innowacyjną premierą
„Just for You” to hasło przewodnie nowej kampanii marki Remington. Jest pochwałą dla indywidualności i zachętą do wyrażenia siebie w swój własny, unikatowy sposób. Podobnie jak nowe linie produktów, które zapewniają spersonalizowaną stylizację.
Marka Vegeta z nową odsłoną kampanii telewizyjnej oraz konkursem dla konsumentów
Już od 15 października w stacjach telewizyjnych oraz w Internecie dostępna jest nowa odsłona kampanii telewizyjnej marki Vegeta. Widzowie poznają szeroką ofertę produktów z kategorii Vegeta Natur Fix – na Dwa Sposoby. Marka ogłosiła również konkurs na najciekawszą nazwę dania. Osoby, które przygotują najbardziej kreatywne odpowiedzi, co tydzień mają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764