Jak wynika z raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) ranking główny najczęściej cytowanych mediów w kraju otwiera portal WP z wynikiem 4,7 tys. powołań. Miejsce drugie zajął Onet, na który inni dziennikarze powoływali się ponad 4,2 tys. razy. Podium zestawienia zamyka dziennik Rzeczpospolita na poziomie 3,5 tys. cytowań i ze wzrostem o jedno oczko w porównaniu do lipca 2021 roku.
Pięć lat temu ukazało się pierwsze wydanie magazynu Forbes Women. Najnowsze urodzinowe wydanie Forbes Women zawiera nie tylko podsumowanie ostatnich 5 lat obecności magazynu na rynku, ale także Listę 25 Liderek Klimatu i Środowiska, wywiady z dziennikarką Anitą Werner, prof. Magorzatą Fuszarą oraz Robertem Biedroniem.
Najnowsza edycja Niech Żyje Planeta jest podporządkowana czterem żywiołom - powietrzu, wodzie, ziemi i ogniowi. Każda z tych czterech kampanii tematycznych realizowanych w ramach akcji jest zaplanowana na 2 lub 3 miesiące i będzie zakończona raportem w formie online. Ważnym motywem Niech Żyje Planeta jest niezmiennie ekologia, czyli promocja dbania o środowisko przy równoczesnym...
Biuro Reklamy TVP i Rakuten TV rozpoczynają współpracę w obszarze sprzedaży reklam przy treściach wideo na platformie streamingowej, łączącej usługi TVOD, AVOD oraz kanały FAST. Umowa brokerska obejmuje sprzedaż czasu reklamowego w środowisku AVOD/FAST.
Telewizja Polska na mocy umowy z Unią Europejskich Związków Piłkarskich (UEFA) stała się jedynym uprawionym podmiotem w kraju do udzielania licencji i zgód na pokazy publiczne wszystkich meczów Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Mężczyzn UEFA EURO 2024.
Zaostrzający się spór o źródła finansowania mediów publicznych nie powinien przesłaniać trudnej sytuacji, w jakiej znalazła się Telewizja Polska oraz Polskie Radio, a przede wszystkim wszyscy ci, którzy tworzą wspólne media: ich pracownicy, współpracownicy, kontrahenci. Przedłużający się konflikt, w którym budżet mediów publicznych stał się narzędziem politycznej...