W 2021 roku wartość rynku freelancingu w Polsce przekroczy 15 miliardów złotych i zwiększy się o blisko 27% rdr. Obecnie na tym rynku pracuje już ponad 270 tysięcy wolnych strzelców, przy dynamice 7% rdr. Globalnie ten rynek będzie wart blisko 3,5 biliona dolarów w 2021 r. i dzięki niemu dochód uzyskuje około 1,1 miliard profesjonalistów. Co wpływa na dynamiczny rozwój tego sektora? Jak Covid-19 zmienia tę branżę? Aktualny obraz polskiego i światowego rynku freelancingu prezentuje najnowszy raport Useme.com.
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.