15 listopada br. rozpoczyna się pierwsze w Polsce wydarzenie łączące edukację z konkursem dla twórców internetowych - Influencer Boot Camp. Przez kolejne 10 dni cyklu bezpłatnych webinarów branżowi eksperci podzielą się swoim know-how, przemyśleniami i rekomendacjami, podpowiadając jak zamienić followersów w klientów. Zwieńczeniem części edukacyjnej projektu będzie konkurs, który rozpoczyna się 29 listopada i potrwa do 26 grudnia 2021 roku. W jego ramach zaplanowano dwa rodzaje rankingów: główny i cztery rankingi tygodniowe. Uczestnicy mogą dołączyć do projektu na każdym etapie jego trwania. Niezależnie od pozycji osiągniętej w rankingu wszyscy są wygrani.
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...