logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Young Design 2021 - Rok Lema  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja
PAP/S.Leszczyński - wystawa pokonkursowa Young Design 2021 - Rok Lema

14 października 2021 roku w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego odbyło się rozstrzygnięcie konkursu „Young Design 2021 Rok Lema" – tegoroczna edycja była poświęcona designowi spekulatywnemu. Tematyka była dla uczestników konkursu w takim samym stopniu wymagająca co pobudzająca kreatywność. Laureaci wykazali się wyjątkową przenikliwością i wyczuciem tematu, a zaproponowane rozwiązania zaskoczyły i poruszyły jurorów.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU
REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dwie nagrody Golden Arrow 2022 dla Opus B
W tegorocznej edycji konkursu zdobyliśmy nagrodę główną za działania dla marki Jurajska oraz wyróżnienie za kampanię dla Familijnych.
„Pierwsza Pomoc Ludzkości” z pierwszymi pięcioma nominacjami w konkursie Cannes Lions
Kampania "Pierwsza Pomoc Ludzkości", zrealizowana przez VMLY&R dla BNP Paribas Bank Polska oraz Polskiego Czerwonego Krzyża trafiła na pierwsze z opublikowanych shortlist ruszającego właśnie festiwalu reklamowego Cannes Lions.
Extrahut zwycięzcą konkursu Exaw.pro za projekt Busylamp
ExtraHut, studio product design z grupy kapitałowej TenderHut wygrało tegoroczną edycję konkursu promującego projektantów UI/UX oraz Service Design EXAW.PRO. Zwycięski projekt jest realizowany przez studio dla BusyLamp, dostawcy oprogramowania dla branży prawnej.
Gong, MSL, Wavemaker i Netflix – polskie agencje ze Złotą Statuetką Cannes Lions
Czy kradzież może być sztuką? Wspólny projekt agencji GONG, MSL i Wavemaker dla Netflix pokazuje, że tak. Podczas wczorajszej gali Cannes Lions, kampania „Sztuka kradzieży” została nagrodzona Złotym Lwem w kategorii „Outdoor”.
Maria Rosa została laureatką w prestiżowym konkursie CMO AWARDS 2021. Dyrektorka marketingu online ERGO Hestii, otrzymała nagrodę w kategorii Brand Guardian. Nagroda jest wyrazem uznania dla strategii komunikacji tworzonej przez ubezpieczyciela razem z polskimi artystami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764