37 hektarów, 27 atrakcji, do których wykorzystano 2 113 402 energooszczędnych diod eko-LED - tak w skrócie można byłoby opisać „Parki Miliona Świateł”, które zawitały do Zabrza i Łodzi. Za baśniowe, iluminacyjne projekty odpowiada firma Multidekor.
„Kupujesz więcej, płacisz mniej” – to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez MAKRO Polska. Celem jest zbudowanie wizerunku firmy jako hurtowego partnera w biznesie oraz nagłośnienie programu „Zielone etykiety”, którym objętych jest już ponad 7000 najczęściej produktów z oferty MAKRO.
W placówkach pocztowych pojawiły się plakaty zapraszające na pikniki wojskowe, organizowane przez MON z okazji przypadającego 15 sierpnia Święta Wojska Polskiego. W ramach nadchodzących uroczystości, 14 sierpnia na Stadionie Narodowym w Warszawie swoje stoisko otworzy także Poczta Polska.
Carlsberg Polska wprowadza do szerokiej dystrybucji ikoniczną markę, popularnego w Stanach Zjednoczonych, Browaru Brooklyn. Brooklyn Pilsner to lekkie i orzeźwiające piwo, zainspirowane miejscem pełnym różnorodnych kultur i smaków, będących częścią tej kolorowej dzielnicy Nowego Jorku. Nowość dostępna jest w sklepach w całej Polsce, a w telewizji i Internecie...
Do Spotlight Agency na stanowisko senior influencer managerki dołączyła Magda Den. Będzie odpowiedzialna za zarządzanie kampaniami Natalii Natsu Karczmarczyk. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w influencer marketingu oraz produkcji i zarządzaniu eventami.