logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wola Park w Black Friday zachęca klientów do zrównoważonej konsumpcji kampanią „Pokochaj swoje rzeczy na dłużej”  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Wola Park od lat udowadnia, że działalność centrum handlowego może iść w parze z namawianiem klientów do zrównoważonej i świadomej konsumpcji. Z okazji tegorocznego Black Friday Wola Park uruchamia drugą edycję kampanii „Pokochaj swoje rzeczy na dłużej”, a podczas niej m.in. wyprzedaż garażową, warsztaty z renowacji butów z WoshWosh, czy zbiórkę używanej odzieży we współpracy z Ubrania Do Oddania, z której dochód zostanie przeznaczony na wsparcie Fundacji Ocalenie.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oyakata z nową kampanią i loterią promocyjną „O Ya! Ka Kasa!”
Wystartowała kampania marki OYAKATA (Ajinomoto), producenta dań i zup instant z makaronem, promująca nowe smaki z linii azjatyckiej i japońskiej. Kampanię wspiera loteria konsumencka z hasłem „O YA! KA KASA!”.
Salony Agata: Ambasadorki marki promują kolekcję Qubik w nowym spocie TV
Każdy z nas marzy o idealnej kuchni. Dlatego sieć Salonów Agata przygotowała ofertę dla wszystkich tych, którzy chcą szybko, funkcjonalnie, a co ważne – jakościowo zaprojektować tę przestrzeń. Klienci marki mogą skorzystać z szerokiej oferty mebli modułowych Qubik, dzięki którym stworzą kuchnię pod wymiar pomieszczenia. W najnowszym spocie reklamowym z udziałem...
Historia Polskich Marek – nowy projekt fotograficzny PAP
Polska Agencja Prasowa ruszyła z projektem fotograficznym Historia Polskich Marek, w ramach którego organizuje tematyczne wystawy archiwalnych zdjęć PAP. Na dedykowanej stronie będą publikowane unikatowe fotografie, artykuły i filmy pokazujące rozwój polskich przedsiębiorstw.
Co łączy Baranią Górę z Gdańskiem? Oczywiście - największa rzeka w Polsce! Pora ją posprzątać! Ekolog i podróżnik Dominik Dobrowolski, wspólnie z bankiem Credit Agricole i spółką EFL rozpoczynają wspólnie trzecią wielką akcję ekologiczną - Wiślaną Odyseję. W ciągu dziesięciu miesięcy posprzątają brzegi królowej polskich...
Rusza kolejna odsłona kampanii telewizyjnej Selgros Cash & Carry
„W Selgros zrealizujesz Twoją ulubioną listę zakupów” informuje najnowszy spot sieci handlowej Selgros Cash & Carry. Będzie on emitowany od 16 stycznia, inaugurując tym samym rozpoczęcie obchodów 25 lat obecności marki na polskim rynku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764