logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Columbus wraca do lat 90. z kampanią w Telegazecie  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Masło po 1,50 zł, chleb za 60 gr i zdecydowanie tańszy prąd. W najnowszej kampanii marketingowej “Dostęp do przeszłości” Columbus, największy dostawca fotowoltaiki w Polsce, wraca do lat 90. i promuje się w Telegazecie, popularnym nośniku reklamowym tamtej dekady.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wakacje Olxclusive
Relaks w jacuzzi, mazurska sielanka, szum Bałtyku i widok na górskie szczyty. Właśnie w takich okolicznościach przyrody wypoczywa w tym roku znana i uwielbiana przez publiczność gwiazda, Joanna Krupa. Wszystko to w ramach najnowszej kampanii marki OLX.
Mrozu i Jan-Rapowanie w kampanii Jim Beam Always Welcome
Mrozu oraz popularny raper Jan-Rapowanie rozpoczęli współpracę, której wynikiem będzie wspólny utwór, teledysk, a finałem - cykl koncertów. Twórcza kolaboracja muzyków jest polską odsłoną międzynarodowej kampanii muzycznej Jim Beam Always Welcome, której na świecie partneruje legenda brytyjskiego rocka – Muse.
Miło nam poinformować, że spółka CCC dołączyła do grona członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, którego nadrzędnym celem jest promowanie najwyższych standardów etycznych w szeroko rozumianej komunikacji marketingowej. Firma będzie aktywnie uczestniczyć w działaniach wspierających samoregulację,  a także tworzenie i promowanie...
Sony nawiązuje współpracę z Navori Labs w celu udoskonalenia oferty rozwiązań do Digital Signage
W celu wzbogacenia swojej unikatowej oferty rozwiązań do Digital Signage firma Sony ogłosiła nawiązanie współpracy z Navori Labs. Przedsiębiorstwo to specjalizuje się w tworzeniu oprogramowania do tego typu systemów.
Canon Europe: dwa ważne transfery do zespołu kierowniczego druku produkcyjnego
Canon Europe poinformował o dwóch ważnych transferach do europejskiego działu sprzedaży i marketingu w obszarze druku produkcyjnego. Alicia Cifré Trassierra objęła stanowisko Vice President, Production Print Direct Sales, a Jennifer Kolloczek – European Planning, Marketing & Innovation Senior Director. Obie ekspertki rozpoczęły pracę w nowych rolach od 1...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764