Emilio Juárez, Vice President, EMEA, 3D Printing, HP Inc.
Przerwane łańcuchy dostaw w ostatnich latach dla wielu firm były ogromnym wyzwaniem – szczęśliwie druk 3D może pomóc tę sytuację rozwiązać. Co więcej, w czasach coraz większej troski o środowisko druk 3D staje się jednym z ważnych narzędzi, które pomagają zadbać o minimalizację zużycia zasobów naturalnych i obniżenie emisji CO2. Co jeszcze? O najnowszych trendach w druku 3D opowiada Emilio Juárez, wiceprezes EMEA sekcji druku 3D w HP Inc.
Programy lojalnościowe są powszechnie stosowane w handlu detalicznym. Sprawdzone, znane i oswojone. Czy jednak narzędzia wykorzystujące nagrody oparte na zebranych punktach są nadal skuteczne? Ja tradycyjne podejście do budowania lojalności konsumentów sprawdza się w trzeciej dekadzie XXI wieku?
W USA nawet siedem miliardów, a w UE do 4% rocznych przychodów. Tyle będzie na stole, gdy sądy zgodzą się z roszczeniami reklamodawców i organizacji konsumenckich. W USA skarżą się firmy, które przekonują, że zastosowany przez Metę wskaźnik zawyżał liczbę potencjalnych widzów ich materiałów aż o 400%.
Współczesny rynek reklamowy wymaga od firm nie tylko kreatywności, ale również elastyczności i innowacyjności w docieraniu do potencjalnych klientów. Jednym z coraz bardziej popularnych rozwiązań w tej dziedzinie jest wykorzystanie firmowej floty samochodowej jako ruchomych nośników reklamowych. Pojazdy służące niegdyś głównie celom transportowym, obecnie przekształcają...
Większość profesjonalistów z branży i entuzjastów motoryzacji myśli, że car wrapping (czyli oklejanie samochodów) jest zjawiskiem stosunkowo współczesnym. Nic bardziej mylnego! Historia car wrappingu zaczyna się bowiem znacznie wcześniej…