logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IV edycja kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje.”  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Tegoroczna edycja kampanii pod hasłem “Pewne jest jedno. Polskie Mięso. Zawsze w dobrym towarzystwie” to kontynuacja promocji polskiego mięsa wieprzowego i drobiowego oraz ich przetworów. Jej nadrzędnym celem jest informowanie konsumentów o walorach odżywczych i ważnej roli mięsa w codziennej diecie. Ponadto istnieje silna potrzeba edukacji konsumentów o pochodzeniu mięsa oraz wspierania polskich producentów i hodowców w tym zakresie. Potrzeba poznania pochodzenia produktów spożywczych, w tym mięsa, jest wyraźnie obserwowana wśród polskich konsumentów, którzy nie zawsze potrafią rozpoznać żywność polskiego pochodzenia na półkach sklepowych.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Naukowa Fundacja Polpharmy klientem Heima PR
Z początkiem roku do klientów agencji dołączyła Naukowa Fundacja Polpharmy, której misją jest wspieranie rozwoju nauk medycznych i farmaceutycznych poprzez finansowanie badań w tych dziedzinach.
Konferencja e-commerce Event 2.0 w Złotych Tarasach
14 marca w warszawskich Złotych Tarasach odbędzie się druga edycja “Ecommerce.pl Event 2.0”. Rok temu impreza zgromadziła ponad 800 uczestników i z miejsca stała się jednym z tych wydarzeń w branży handlu internetowego, którego nie można opuścić. W tym roku nie może być inaczej, bo oprócz inspirujących historii i potężnej dawki wiedzy,...
Big-Active promuje herbaty zielone w kampanii TV i online
W trwającej kampanii „Najwięcej przyjemności w jednej torebce”, marka Big-Active promuje swoje herbaty zielone. Dynamiczny i zaskakujący, a jednocześnie pełen harmonii spot stanowi zaproszenie do odkrywania codziennych chwil przyjemności z filiżanką zielonej herbaty Big-Active. Video jest emitowane w kanałach telewizyjnych oraz digitalowych.
Tworzenie aplikacji tańsze dzięki wsparciu AI i platformom no-code
Według analizy McKinsey wykorzystanie generatywnej sztucznej inteligencji w procesie tworzenia oprogramowania może pozwolić firmom na znaczną redukcję kosztów w tym zakresie – nawet do 45 proc. Wynika to przede wszystkim ze zdolności AI do opracowywania wstępnych wersji kodu. Funkcja ta stwarza podstawę do dyskusji na temat wzajemnej relacji pomiędzy...
Zmiany w zarządzie Semcore
Zarząd Semcore i stanowisko COO opuścił Alek Cierniewski, który po ponad dekadzie odchodzi z firmy. Jego miejsce zajmie Michał Jangas, dotychczasowy Chief Delivery Officer.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764