W ramach kampanii wspierającej wprowadzenie przez markę PEPSI butelek rPET, czyli butelek wykonanych w 100% z plastiku z recyklingu, na parterze hali głównej Dworca Centralnego w Warszawie stanęła wielkoformatowa reklama w formie hologramu. Innowacyjny nośnik komunikuje zmianę rodzaju opakowań Pepsi oraz zachęca przechodniów do odpowiedniego sortowania materiałów z tworzyw sztucznych. Aktywacja potrwa do 30 stycznia 2022 r., a w najbliższy weekend konsumenci będą mieli okazję spróbować napoju Pepsi z butelek 100% rPET na hali głównej dworca.
To już kolejny edukacyjny webinar, którego organizatorem jest agencja e-marketingowa Ideo Force. Tym razem wydarzenie będzie w pełni poświęcone tematyce UX. W jego trakcie uczestnicy otrzymają dawkę eksperckiej wiedzy z zakresu User Experience, którą będą mogli wykorzystać we własnym e-biznesie. Webinar odbędzie się 25 sierpnia o godz. 13.00 i będzie prowadzony na...
Rafał Wasyluk, head of EMEA Commerce Centre of Excellence w VMLY&R, dołączył do grona członków Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego.
VMLY&R została sklasyfikowana jako Lider w najnowszym raporcie „The Forrester Wave: Marketing Creative And Content Services, Q3 2022”. VMLY&R, globalna agencja marketingowa zatrudniająca ponad 13000 osób na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie. Agencja VMLY&R wykazała...