logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Chińska Wikipedia na cenzurowanym

   18.05.2006, przeczytano 1904 razy

Na stronie internetowej chińskiej wyszukiwarki - baidu.com pojawiła się regionalna wersja popularnej encyklopedii Wikipedia. Zgodnie jednak z obowiązującą w Państwie Środka cenzurą, użytkownicy nie mogą bezpośrednio dokonywać edycji haseł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chinska-wikipedia-na-cenzurowanym,3951,artykul.html

Wikipedia cieszy się rosnącą popularnością właśnie z uwagi na możliwość redagowania zawartości przez samych internautów. Chiński odpowiednik o nazwie Baidupedia wymaga wcześniejszego przesłania informacji do moderatorów, którzy będą cenzurować treści krytykujące rząd Państwa Środka.

Źródło: Vnunet

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spokój Film wyprodukował trailer radiowego serialu kryminalnego Radia Zet
W poniedziałek 26 września, na antenie Radia ZET, ruszył pierwszy radiowy serial kryminalny „Niech to usłyszą”. Spokój Film wyprodukował trailer promujący nową produkcję. Scenariusz serialu został napisany przez mistrzów polskiego kryminału, Wojciecha Chmielarza i Jakuba Ćwieka.
Value Media z obsługą 360 grupy Trefl
Value Media wygrało przetarg na kompleksową obsługę mediową firmy Trefl SA. Agencja odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline. W obszarze digital i influencer marketingu Value Media będzie współpracować w modelu House of Communication z agencjami Group One: martech i e-commerce SalesTube oraz branded contentową Labcon.
Międzynarodowa promocja Promo Show 2023
Francja, Niemcy, Holandia, Litwa, Łotwa i Estonia. To kraje, od których rozpoczęta została międzynarodowa promocja targów PROMO SHOW. Wystawcy przyszłorocznej edycji rozdawali zaproszenia na lutowe wydarzenie oraz informowali o zachodzących zmianach na rynku targów reklamy w Polsce. Bezpośrednie spotkania z top agencjami dobrze rokują na frekwencje...
NT–ware, oddział Canon produkujący m.in. uznane oprogramowanie chmurowe uniFLOW Online, zajął pierwszą pozycję na rynku Europy Zachodniej w 2021 r. w kategorii urządzeń i systemów do zarządzania drukiem.
Jak Polacy kupują online?
Odzież (65%), obuwie (52%) i kosmetyki (49%) to zdecydowanie najczęściej kupowane kategorie produktów w sieci. Decyzje zakupowe podejmujemy patrząc przede wszystkim na cenę produktów (77%) i czas realizacji zamówienia (44%), ale też dostępne formy płatności (28%).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764