Zgodnie z hasłem „Naturalnie, wszystko blisko”, Galeria Łomianki prowadzi działania ekologiczne i edukacyjne w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Bliskość natury – zwłaszcza Kampinoskiego Parku Narodowego – uwrażliwia na kwestie związane z ekologią i dbałością o środowisko naturalne, które od samego początku są ważnym elementem tożsamości Galerii. W jednym z lokali obiektu ruszyła właśnie wystawa fotograficzna „Zwierzęta Puszczy Kampinoskiej”, inaugurująca współpracę Galerii Łomianki z Kampinoskim Parkiem Narodowym. Przestrzeń będzie wspierała działania promocyjne i edukacyjne prowadzone przez KPN.
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.