logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Traffic Design naprawia mechanika  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Do magla, kaletnika i szewca dołącza mechanik. Traffic Design podjęło kolejne wyzwanie projektowe przy re:designie warsztatu samochodowego, który działa na gdyńskim Grabówku od 1968 roku.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU
REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Było bardzo słabo, jest słabo Pomysł z wiszącą oponą to wisienka na tym torcie z margaryny. Konia z rzędem temu kierowcy, który przeczyta te małe literki z samochodu. Taka jest moja opinia.

avatar użytkownika
,

Cała filozofia działania Traffic Design to pokazywanie jak uciec przed tandetnym chaosem wizualnym, degradującym architekturę i otoczenie. Ich realizacje mają pozostawać w nim w zgodzie, a nie walczyć i niszczyć to co wokół. Czyli pewien program minimum. To nie jest konkurs na najbardziej efektowną identyfikację lokalu, nie używa się tu wymyślnych i drogich technologii, wszystko robione jest przy użyciu metod prostych i tradycyjnych, łatwo dostępnych i przystępnych.

Pewnie że można sobie wyobrazić super-wypasioną realizację, w którą włożono kosmiczne materiały i zastosowano zaawansowane techniki - pytanie tylko czy taka realizacja pozostawałaby w zgodzie z charakterem obiektu który uzupełnia i reprezentuje, bo istnieje obawa że aby uzyskać taką zgodność, należałoby zacząć od jego wyburzenia i postawienia równie wypasionej hali. Nie o to tutaj chodzi. To raczej promocja filozofii "po pierwsze nie szkodzić"...

Zauważ też, że przy okazji umyto szybki - pewnie po raz pierwszy od kilkudziesięciu lat :-)
  

avatar użytkownika
,

Bardzo spoko. Flaga z opony jak za dawnych czasów :) Pomysł z telnumerem na drzwiach dobry. Schludnie, elegancko z zachowaniem klimatu.

avatar użytkownika
,

Czytelność tekstów na tym kółku jest żadna, ale można się domyślać że samo kółko jest świetnie widoczne i sprawdza się jako identyfikator miejsca, na który można się powoływać tłumacząc jak je odnaleźć. Taka jest zapewne jego funkcja.  

Najnowsze w tym dziale

Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju
Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele...
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
Anglicy na wojnie z fast foodami. Zakaz reklamowania na billboardach?
Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach. Ogólnokrajowych czy ogólnoeuropejskich zasad regulujących tę kwestię nie należy się spodziewać, ale eksperci podkreślają, że ten sam nośnik można wykorzystać do kampanii...
5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764