Rynek influencer marketingu wrócił już do normalności po pandemii, a marketerzy planują w 2022 r. zwiększać wydatki na tę część marketing miksu. Najpopularniejszym wyborem jest Instagram, który odnotował wzrost rok do roku aż o 11 punktów procentowych. Jeszcze dynamiczniejsze wzrosty odnotował YouTube, a największe TikTok - to tylko część wniosków płynących z raportu „Rynek Influencerów w Polsce – 2022”, przygotowanego przez REACHaBLOGGER.
Okres Wielkanocy i majówki 2025 pokazał, jak bardzo internauci polegają na sieci przy planowaniu wyjazdów. Wyniki badania Mediapanel, prowadzonego przez PBI i Gemius, za okres 1 kwietnia – 4 maja br., ujawniają duże wzrosty liczby użytkowników w serwisach turystycznych i pogodowych w ważnych momentach przedświątecznych i podczas długiego weekendu majowego (w tym roku przypadł on...
Fakt i Onet Audio prezentują nowy serial audio "Royalsi" autorstwa Mai Mościckiej, dziennikarki Faktu, odsłaniający burzliwe kulisy związku króla Karola III i królowej Kamili. Premierze serialu towarzyszy kreatywny spektakl online z udziałem popularnej grupy satyrycznej Facecje, który można śledzić od 9 maja na stronie royalsi.pl oraz na platformie...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynującą podróż po świecie współczesnej nauki. Każdy numer kwartalnika poświęcony będzie najnowszym odkryciom i badaniom w dziedzinach takich jak nauki przyrodnicze, medycyna, antropologia, archeologia oraz technologie, ze...
Marek Rudziński ponownie został dziennikarzem redakcji sportowej Telewizji Polskiej. Jeden z najbardziej doświadczonych i zasłużonych polskich komentatorów wraca do TVP Sport po ośmiu latach. Pierwsze zawody skomentuje już w najbliższy weekend.
Polska Press Grupa rozpoczęła współpracę z Sekcją Polską Vatican News. Za pośrednictwem swoich serwisów regionalnych na bieżąco informuje internautów i czytelników o wydarzeniach związanych ze śmiercią papieża Franciszka oraz nadchodzących zmianach w Watykanie.